Rectors d'universitats de Barcelona i Madrid fan una crida al diàleg

Estudiants

Els rectors de sis universitats de Barcelona i Madrid, la UAB entre elles, signen un article conjunt al diari El País en què denuncien l'actual situació a Catalunya com "un fracàs de la política aplicada" i es posicionen a favor de la convivència, el diàleg i la raó.

10/10/2017

La rectora de la UAB, Margarita Arboix, i els rectors de la UB, Joan Elias; la UPF, Jaume Casals; l'Autónoma de Madrid, Rafael Garesse; la Complutense de Madrid, Carlos Andradas; i la Carlos III, Juan Romo, signen un article a l'edició del 10 d'octubre del diari El País titulat "Universitats per la convivència, el diàleg i la raó".

Els rectors consideren, al seu article conjunt, que "el que s'ha vist i viscut les últimes setmanes a Catalunya, especialment diumenge 1 d'octubre, són la mostra més evident del fracàs de la política aplicada".

Es pot llegir l'article al següent enllaç.