Sala de premsa Premsa i mitjans

Publicada la "Guia d'usos i estil a les xarxes socials" de la UAB

Portada de la Guia d'usos i estil a les xarxes socials
Aquesta guia, que s’anirà actualitzat periòdicament degut als canvis constants en les xarxes socials, inclou recomanacions de configuració i consells d’ús per a cadascuna de les xarxes on la UAB té presència oficial: Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Linkedin i Youtube.

17/10/2016

La UAB acaba de publicar la “Guia d’usos i estil a les xarxes socials”, un document que pretén esdevenir una ajuda a l’hora de gestionar els diferents perfils socials que conformen els canals oficials de la UAB. Es tracta d’un manual que s’anirà actualitzant periòdicament degut a que les xarxes socials estan en evolució constant i els canvis es produeixen sovint.

Departaments, Facultats, grups de recerca... Les persones encarregades de la gestió de les xarxes socials trobaran una guia per donar d’alta els perfils, personalitzar-los segons l’estil acordat i la imatge gràfica, usos recomanats per a cadascuna de les xarxes socials, així com consells per gestionar els comentaris rebuts.

La guia consta d’una petita part introductòria, que demostra la importància que han aconseguit les xarxes socials en els darrers anys. S’hi tracten les següents xarxes socials, on la UAB té perfils oficials: Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Linkedin i Youtube. Per a cadascuna de les xarxes, s’ofereixen consells de configuració, de publicació, de llenguatge a emprar, etc.

Si teniu qualsevol dubte o suggeriment, o voleu donar d’alta algun perfil, us podeu posar en contacte amb l’Àrea de Comunicació i Promoció: a.comunicacio.promocio@uab.cat.

Més informació: Guia d'usos i estil a les xarxes socials de la UAB