Propera preestrena a la UAB: 'El Orden Divino' (Die Göttliche Ordnung, 2017), de Petra Biondina Volpe

Orden divino

La Sala Cinema de la UAB acull preestrenes de forma gratuïta i en versió original subtitulada per acostar títols que l'endemà es projecten a algunes sales comercials importants del país. Cultura en Viu programa aquesta cartellera els dijous a les 13h i la taquilla està oberta a partir de les 12h per recollir les entrades.

19/02/2018

El proper dijous 21 de juny projectem: El Orden Divino (Die Göttliche Ordnung, 2017), de Petra Biondina Volpe.

La pel·lícula explica la història de Nora, que l’any 1971 porta una vida tranquil·la en un poblet petit de Suïssa en el qual es porta bé amb tothom. Amb prou feines arriben notícies de les reivindicacions pels drets civils, la revolució sexual i els moviments contraculturals que el maig del 1968 ha despertat al país. La frustració que li causa que el seu marit pretengui prohibir-li acceptar una feina a temps parcial fa que comenci una lluita feminista pel dret a vot de les dones. Tot i rebre amenaces, no es fa enrere i convenç a la resta de veïnes perquè s’uneixin a la protesta.

Entre els premis que ha rebut hi ha els tres de l’edició del 2017 del Festival de Tribeca: el Nora Ephron, el de Millor Actriu en un Film Internacional i el del Públic. A més a més s’ha convertit en un èxit de taquilles a Suïssa.

Petra Biondina Volpe (Suhr, 1970) és una guionista i directora de cinema suïssa. Va estudiar a l’acadèmia de cinema Konrad Wolf a Postdam Babelsberg, on va acabar els seus estudis l’any 2003. Des d’aleshores ha escrit i dirigit diverses pel·lícules per televisió que han estat premiades. El seu debut cinematogràfic va ser amb Dreamland (2014), que va rebre quatre nominacions als Swiss  Film Awards. També va escriure el guió per Heidi (2015), que va esdevenir el film suís més exitós en el panorama internacional de tota la història el cinema del país.

País:
Suïssa / Any: 2017 / Durada: 96 minuts / Gènere: Drama / Idioma: Alemany, anglès i italià, subtitulada al castellà

INFORMACIÓ GENERAL
Situació: Plaça Cívica, Campus de Bellaterra.
Capacitat: 190 persones.
Entrada gratuïta limitada a l'aforament de la sala.
La taquilla s'obre mitja hora abans de començar cada projecció.
Els dijous de preestrena s'obre la taquilla a partir de les 12h.
No es reserven localitats i només s'entrega una entrada per persona.

Cultura en Viu
Edifici L'Àgora (Plaça Cívica)
cultura.enviu@uab.cat