Propera preestrena a la UAB: “Bendita ignorancia” (Beata ignoranza, 2017), de Massimiliano Bruno

Bendita ignorancia

La Sala Cinema de la UAB acull preestrenes de forma gratuïta i en versió original subtitulada per acostar títols que l'endemà es projecten a algunes sales comercials importants del país. Cultura en Viu programa aquesta cartellera els dijous a les 13h i la taquilla està oberta a partir de les 12h per recollir les entrades.

19/02/2018

El proper dijous 31 de maig projectem: Bendita ignorancia (Beata ignoranza, 2017), de Massimiliano Bruno.

La pel·lícula narra la història de dos professors d’institut, un d’ells estricte i conservador i l’altre alegre i modern, que es plantegen la vertadera utilitat de les xarxes socials. A partir de reflexionar sobre aquesta qüestió arribaran a intercanviar-se les vides per tal de recolzar les seves pròpies afirmacions.

La pel·lícula ha rebut dues nominacions als premis Nastro d’Argento per a Millor història original i Millor actor per Marco Giallini i Alessandro Gassman.

Massimiliano Bruno (Roma, 1970) és un actor, guionista, dramaturg i director italià. Va debutar com a director de cinema amb Nessuno mi può giudicare (2011). Ha escrit molts guions d’èxit, com Notte prima degli esami (2016), Ex (2009) i Maschi contro femmine (2010), que han estat dirigits per Fausto Brizzi. També ha escrit teatre, especialment per Paola Cortellesi, i ha actuat ocasionalment com a actor, en la seva obra Gli ultimi saranno ultimi (2015), amb la que va guanyar diversos premis, entre els quals es troben l’ETI i l’Anima per la modernitat del text, que tracta qüestions socials importants que connecten amb el món laboral actual. També ha presentat diversos programes de televisió.

País: Itàlia / Any: 2017 / Durada: 102 minuts / Gènere: Comèdia / Idioma: Italià subtitulat al castellà

INFORMACIÓ GENERAL
Situació: Plaça Cívica, Campus de Bellaterra.
Capacitat: 190 persones.
Entrada gratuïta limitada a l'aforament de la sala.
La taquilla s'obre mitja hora abans de començar cada projecció.
Els dijous de preestrena s'obre la taquilla a partir de les 12h.
No es reserven localitats i només s'entrega una entrada per persona.

Cultura en Viu
Edifici L'Àgora (Plaça Cívica)
cultura.enviu@uab.cat