Nova edició del taller que organitza l’ICE per a aprendre a parlar en públic

El dia 20 de febrer comença una nova edició del taller “Parlar en públic” que organitza periòdicament la Unitat d’Assessorament Psicopedagògic de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) per als estudiants de la UAB.

08/02/2018

L’ICE de la UAB ofereix una nova edició del taller “Parlar en públic” que començarà el 20 de febrer i on l’estudiantat podrà millorar les seves competències de comunicació, cada vegada més necessàries a l’àmbit universitari. La metodologia del curs és eminentment pràctica i l’objectiu és millorar l’habilitat de parlar en públic.

Els professors que impartiran el taller són Francina Planas Piedra i Daniel Tejedor Tarriño.

Les sessions tindran lloc els dimarts i dijous, del 20 de febrer al 22 de març de 2018, de les 18 h a les 20 h, a la Facultat de Ciències de l’Educació.

Les persones interessades poden enviar la seva sol·licitud a través d’aquest formulari.