Neus Sanmartí inaugura el curs a la Facultat de Ciències de l'Educació

Neus Sanmartí, referent en didàctica de les ciències i professora honorària de la UAB, oferirà la lliçó inaugural del curs 2017-2018 de la Facultat de Ciències de l'Educació. Tractarà sobre la implicació dels professionals de l'educació i tindrà lloc el 17 d'octubre.

17/10/2017

El 17 d'octubre, Neus Sanmartí, professora honorària del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals de la UAB, pronunciarà la lliçó inaugural del curs 2017-2018 de la Facultat de Ciències de l'Educació. Es titularà "La implicació dels professionals de l'educació en el desenvolupament educatiu i social". L'acte tindrà lloc a les 12,30 h, a la plaça de les Oliveres. Hi intervindran també la rectora de la UAB, Margarita Arboix, i el degà de la Facultat, Joaquín Gairín.

Sanmartí és doctora en ciències químiques (didàctica) i professora de didàctica de les ciències a la Facultat de Ciències de l'Educació. Està especialitzada en temes de recerca relacionats amb l'avaluació formativa i el llenguatge en relació a l'aprenentatge científic. Ha desenvolupat també projectes d'innovació curricular i d'educació ambiental. Coordina el grup de recerca en Educació Ambiental (GREDA) i va ser directora de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la UAB entre el 2002 i el 2008. L'any 2009, la Generalitat li va concedir la Creu de Sant Jordi en reconeixement pel seu paper com a "referent de la didàctica de les ciències a Catalunya en els àmbits de l'educació infantil, primària i secundària, a més de la formació del professorat".

Més informació: Facultat de Ciències de l'Educació