Lliurament de certificats als alumnes del primer torn de l'International SummerTerm

El vicerector de Relacions Internacionals, Màrius Martínez, i el coordinador acadèmic de l'International Summer Term, Graham Mortyn han lliurat els certificats als 70 alumnes que han participat en el primer torn del programa.

17/07/2017

L'acte de cloenda ha tingut lloc a la Sala Cinema de la plaça Cívica. El Vicerector de Relacions Internacionals, Màrius Martínez, ha dit als estudiants que "espera que hagin gaudit la seva estada a la Universitat i també, que l'hagin aprofitat per fer Networking amb els companys de tot el món que han conegut".

El primer torn de l'International Summer Term va començar el dia 4 de juliol i ha comptat amb 70 estudiants que venien de 16 països diferents. La majoria dels Estats Units i del Marroc. Durant aquestes dues setmanes, els estudiants han cursat les seves classes i participat en les diferents activitats que oferia el Buddy Program. Des d'una excursió pels boscos que envolten la UAB fins a un taller que els va oferir la colla castellera de la mateixa Universitat, els Ganàpies.

Després del lliurament de certificats, se'ls ha donat una samarreta del programa als alumnes que havien finalitzat les seves classes. La setmana que ve comença el segon torn de l'International Summer Term amb l'arribada de 13 alumnes nous.