Les International Welcome Days (IWD) ja tenen data

Les International Welcome Days (IWD) d’acollida per als estudiants internacionals que arriben durant el segon semestre tindran lloc del 12 al 17 de febrer de 2018.

22/01/2018

Els alumnes internacionals que vindran a estudiar a la UAB ja saben quan podran gaudir d’unes jornades de benvinguda plenes d’activitats. Les International Welcome Days tindran lloc del 12 al 17 de febrer de 2018. L’objectiu d’aquestes jornades és que els nous estudiants es puguin familiaritzar amb el campus, els serveis i els col·lectius de la UAB, i que també puguin conèixer a d’altres alumnes, tant locals com internacionals.

Durant sis dies, els estudiants nouvinguts podran assistir a tallers i xerrades i participar en diverses activitats. Podran conèixer més a fons els col·lectius que hi ha a la universitat amb la fira de col·lectius i també podran provar menjars típics de diferents parts del món amb un dinar internacional. A més, les International Welcome Days donen el tret de sortida a les activitats del segon semestre del Activitats del Tàndem, un espai on els estudiants poden practicar diferents idiomes i conèixer altres cultures a través de diferents activitats.

Podeu trobar el programa de les International Welcome Days al web. Us hi esperem a tots!