La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprova la planificació d’auditories internes per al 2017
22/05/2017
En la mateixa reunió, celebrada el dijous 18 de maig, l’òrgan col·legiat va aprovar, també, l’informe de conclusions de les auditories internes realitzades l’any passat sobre diversos aspectes econòmics, jurídics i tècnics de la gestió de la UAB, que afecten tant del conjunt de la institució com, en altres casos, serveis o centres universitaris concrets.
Es tracta de l’auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques, de caràcter anual; de l’auditoria de la gestió econòmica de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la UAB (ICTA-UAB), i de l’Institut de Neurociències de la universitat, i de l’auditoria de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal (LOPD). Al llarg del 2017, d’altra banda, s’enllestirà l’auditoria de compliment de la instrucció per a la incorporació de romanents al pressupost 2015.
A més, la Comissió Econòmica del Consell Social va acordar dos nous procediments: de quina manera l’òrgan de govern s’implicarà, d’ara endavant, en el circuit previ al procés d’aprovació d’acords de transferència, i, d’altra banda, quina informació necessitarà per valorar —i, si escau, autoritzar— la participació de l’Autònoma en altres entitats.
Dins la seva tasca de control, la Comissió va decidir informar el ple del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’any en curs i va aprovar-ne les modificacions de crèdit a 30 d’abril. Finalment, l’òrgan va autoritzar, també, les tarifes del Servei de Llengüesde la universitat per al curs 2017-2018; va ratificar que la UAB formi part de les entitats europees RENEBi Sirius, i va aprovar la proposta de despeses pluriennals per contractar l’eina de gestió de la recerca universitària, entre altres qüestions d’un ordre del dia extens.