Sala de premsa Premsa i mitjans

Julio Alonso impartirà la sessió inaugural de la setena edició del màster en Comunicació i Màrqueting Digital de la UAB

Inauguració 7a edició màster en Comunicació i Màrqueting Digital
El fundador de Weblogs, referent internacional en creació de continguts per a mitjans digitals especialitzats, compartirà la seva última experiència al mercat llatinoamericà i parlarà sobre la seva trajectòria professional en la inauguració de la setena edició del màster en Comunicació i Màrqueting Digital.

03/10/2016

El màster en Comunicació i Màrqueting Digital de la UAB arriba a la setena edició i, com és tradició, obrirà aquest nou curs convidant a una personalitat destacada del món del màrqueting digital per a impartir la sessió inaugural.

En un moment en què la creació i difusió de continguts s'ha convertit en l'eix central de les estratègies de màrqueting digital, el màster ha convidat una de les persones que més coneix i més ha treballat en aquest sector. Ell és Julio Alonso, fundador i CEO de Weblogs, que torna a Espanya després de tres anys als Estats Units dedicats a la internacionalització del seu projecte empresarial.

Alonso va fundar Weblogs l'any 2005 i des de llavors ha liderat l'empresa amb l'objectiu de crear una multinacional referent en publicacions digitals especialitzades. Actualment, Weblogs llança, fa créixer i explota 40 capçaleres, escrites per un equip de redactors compost per més de 250 experts i seguides per més de 10 milions d'usuaris. Entre les publicacions més destacades es troben Xataka, Genbeta, Motorpasión o ¡Vaya Tele!

Weblogs ha aconseguit, gràcies a això, ser una de les empreses creadores de continguts millor posicionades en el rànquing de ComScore.

L'any 2013 Julio Alonso es va traslladar a Miami per a consolidar l'expansió internacional de Weblogs en el mercat llatinoamericà i fa tot just uns mesos ha tornat a Espanya amb un balanç altament positiu en l'àmbit empresarial i una maleta carregada d'experiències i coneixements que explicarà i compartirà amb els assistents a la lliçó inaugural del màster en Comunicació i Màrqueting Digital.

L'acte també comptarà amb la participació de la Dra. Maria José Recoder, degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, i de la Dra. María Gutiérrez, directora del departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB.

La sessió tindrà lloc a l'Aula Magna de la Casa de Convalescència (Hospital de Sant Pau) divendres 28 d'octubre de 2016 a les 17:30h. Les places són limitades a l'aforament de la sala (100 persones) i cal inscriure’s per assistir-hi. Per confirmar la vostra assistència, només heu d'introduir les vostres dades i les dels vostres acompanyants al formulari habilitat per a l’ocasió.

Més informació:
Màster en Comunicació i Màrqueting Digital