Jornades de Química Interactiva

Les jornades es desenvoluparan als laboratoris de la Facultat de Ciències del 29 de gener al 19 de febrer de 2018.

15/09/2017

Amb el propòsit de potenciar l'interès per la química entre l'alumnat de batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Química de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat de secundària, us oferim novament, amb el suport de l'Institut de Ciències de l'Educació, la possibilitat de participar en les jornades de química interactiva, que es desenvoluparan als laboratoris de la Facultat de Ciències del 29 de gener al 19 de febrer de 2018, en horari de matí, de les 9:30 a les 13:30 h.

L’activitat s'inicia a les 9:30 h. amb una breu introducció informativa on es mostrarà la importància de la química en la vida quotidiana i s'introduiran els aspectes bàsics de seguretat en el laboratori i de tractament de residus. Seguidament es porta a terme una pràctica de química virtual a l'aula d'informàtica on es simula el comportament de l'aigua. Posteriorment es realitzen una sèrie de pràctiques als laboratoris del Departament de Química en grups de 12 estudiants, tutelats per un/a professor/a. S'ha optat per un enfocament eminentment pràctic i interactiu amb activitats que porten per títol: Detectius ambientals, El racó del detectiu, Materials polimèrics, Metalls amb memòria de forma o El racó del fred.

Web de les jornades