Torna el Dia de les Famílies a la UAB

DiaFamilies

Visites guiades per totes les facultats i la Vila Universitària i servei gratuït de busos per tot el campus. Vine a visitar la UAB amb la teva família el pròxim dissabte 5 de maig!

07/03/2018

T’agradaria visitar la UAB amb els de casa? Vine el 5 de maig al Dia de les Famílies! Com cada any per aquestes dates, el campus s’obrirà a tots els estudiants de Batxillerat i CFGS i a les seves famílies. Les inscripcions es van tancar el 15 de maig, però hi ha facultats que tenen algunes places lliures. Apunta-t'hi ara!

L’objectiu del Dia de les Famílies és apropar les facultats, escoles i serveis de la UAB als joves i els seus familiars, així com presentar globalment l’oferta formativa de la nostra Universitat. Com en les edicions anteriors, el pròxim 5 de maig es realitzaran visites guiades per totes les facultats i escoles de la UAB. Pots escollir quin grau és del teu interès i anar a veure el centre on s’imparteix; el professorat serà l’encarregat de guiar-te per les aules, laboratoris o platós dels diferents edificis.

Aquest any hi haurà dos torns de visites guiades, que començaran a les 9.30 h i a les 11.30 h, respectivament, a cada facultat o escola. Els habitatges de la Vila Universitària es podran visitar entre  les 12-13 h i les 14-15 h. Paral·lelament i durant tot el matí, funcionarà, també, un servei gratuït de busos pel campus, perquè puguis conèixer les instal·lacions que brinda: les biblioteques, l’Hemeroteca, el Servei d’Activitat Física (SAF),  els bars i restaurants, la Sala de Cinema i la Sala de Teatre... i molt més!

Encara ets a temps de venir. Consulta aquí quins itineraris tenen vacants. T’hi esperem!