Estudiants de batxillerat fan d'intèrprets de francès i alemany per un dia

Cabines d'interpretació de la FTI

"Intèrpret per un dia" té com a finalitat apropar els estudiants al camp de la interpretació de conferències, conscienciar-los de la importància de parlar diferents llengües i animar-los a continuar amb l'estudi del francès o l'alemany.

03/02/2017

La Facultat de Traducció i d'Interpretació de la UAB organitza l'activitat "Intèrpret per un dia", dirigida als alumnes de segon de batxillerat amb nocions de francès i/o alemany que vulguin conèixer la professió d'intèrpret en conferències. Les activitats es desenvoluparan el 21 i el 27 de febrer, i el 6 de març, de 10 a 12 h les tres jornades.

Enguany, aquesta activitat arriba a la tercera edició. Hi participaran 127 estudiants procedents dels centres La Serreta (Rubí), IES Vallès (Sabadell), Manuel Carrasco, Institut Quatre Cantons i Escola Pia de Sarrià (Barcelona), Cavall Bernat i Torre del Palau (Terrassa), El Foix (Santa Margarida i els Monjos), IES Premià de Mar i IES Sant Pol de Mar.

El jovent que hi assisteixi podrà conèixer les tres modalitats existents en el món de la interpretació: xiuxiuejada, consecutiva i simultània. A més, descobriran com treballen els intèrprets de les institucions europees i un dels professors farà una demostració.

Posteriorment, des de les cabines d'interpretació de la Facultat, els alumnes podran interpretar un discurs col·loquial que hauran treballat prèviament amb el professor de llengua estrangera.

Els alumnes que desitgin participar en aquesta activitat hauran de comunicar-ho al seu professor, qui serà l'encarregat d'omplir el formulari d'inscripció i enviar-lo a Anna.Gil.Bardaji@uab.cat.

Més informació: Intèrpret per un dia