Estudiants amb notes excel.lents que trien la UAB

CollageTopOne2017

María Llagostena (Traducció i Interpretació), Oriol Llopis (Física i Matemàtiques), Marc Jurkiewichz (Enginyeria Química) i Brais Chao (Medicina) són estudiants nous a la UAB de 1er curs que hi han entrat amb notes excel·lents. Aquí ens expliquen les seves expectatives i els motius que els han portat a triar l'Autònoma.

18/09/2017

María Llagostena començarà Traducció i Interpretació, ha entrat a la UAB amb un 13,774, la nota més alta dels estudis de l'àmbit de les Arts i les Humanitats. Procedent de Cartagena (Múrcia), cursarà Traducció i Interpretació (francès).

Oriol Llopis, de Vinalesa (València), cursarà Física i Matemàtiques, ha obtingut la nota d'admissió més alta de la UAB (13,804). Farà Física i Matemàtiques. Està segur que aquesta serà una etapa serà una de les millors de la seva vida.

Marc Jurkiewichz, farà Enginyeria Química, i hi ha entrat amb una nota d'accés de 13,68, la nota més alta de l'àmbit de les Enginyeries a la UAB. Està molt il·lusionat per la nova etapa que ara comença. Procedent de Sant Celoni, compartirà un pis a la Vila Universitària.

Brais Chao, graduat en Infermeria, començarà ara Medicina amb la nota d'accés més alta en un grau de l'àmbit de Ciències de la Salut (13,65) a la UAB. Ve de Galícia, i des de petit volia ser metge, raó per la qual ara cumplirà un dels seus somnis.

ENTREVISTES AMB ELS ESTUDIANTS