Enquesta sobre el grau de satisfacció dels titulats

Enquesta Titulats

L’enquesta, adreçada a titulats de graus i de màster universitari del curs acadèmic 2016-2017, estarà activa fins el 30 de novembre inclòs de 2017. Podeu accedir a l’enquesta a través del següent enllaç.

31/10/2017

Aquest serà el setè any consecutiu que es passa l’enquesta sobre el grau de satisfacció dels titulats. Aquesta avalua aspectes com els motius pels qual els estudiants van escollir uns determinats estudis, la dedicació i compaginació dels estudis, la mobilitat i les perspectives de futur, entre altres.

Igual que en edicions anteriors, el model d’enquesta és únic per a tot el sistema universitari català amb la coordinació d’AQU Catalunya, per tal que els resultats de satisfacció dels titulats de grau es puguin analitzar de manera conjunta. Podeu consultar els resultats de les edicions anteriors a través de l’espai de l’enquesta al web de qualitat docentde la UAB.