Els alumnes de la 19a edició del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu estrenen els seus documentals al Caixaforum

Estrena dels documentals de la 18ª edició del màster en Documental Creatiu

"La Ciutat Interior", "Galatée à l'infini" i "Buenos días España" són alguns dels documentals produïts pels alumnes del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB que es projecten al Caixaforum el dia 14 de juliol.

12/07/2017

Divendres 14 de juliol el màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB exposa els documentals realitzats pels alumnes de la 19a edició a l’auditori CaixaForum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, Barcelona). L’entrada és lliure i gratuïta.

Enguany els alumnes presenten com a novetat el primer llarg titulat ''Lo que dirán'', juntament amb 4 curts i un nou projecte de documental expandit 360º VR.

A partir de les 17h es projecten els següents documentals:

• La Ciutat Interior (24 minuts)
  • Galatée à l'infini (17 minuts)
  • Buenos días España (30 minuts)

Pausa.
  • METAVERSO (documental expandit en 360º VR)
  • El tercer paisaje (21 minuts)
  • Lo que dirán (60 minuts)

En acabar les projeccions els assistents seran convidats a una copa de cava (entre les 21h i les 22h) Després, per a acabar la jornada d'una manera plenament festiva, se celebra una festa per a tots els assistents a El Rouge Bar (Poeta Cabanyes 21, El Poble Sec, Barcelona) prevista des de les 23h fins les 3h.

El màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu ofereix als estudiants, tant l'aprenentatge de la tècnica del documental en totes les seves facetes com la capacitat de reflexionar sobre el seu abast i característiques. El màster planteja l'oportunitat d'experimentar les noves vies del cinema documental, combinant el documental tradicional amb noves formes de producció i exhibició com els web documentals o els documentals interactius. La suma de la pràctica i la reflexió teòrica s'exposen en els projectes realitzats pels alumnes de la 19a edició que es presenten al Caixaforum.

Les inscripcions per cursar la 20a edició del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu que arenca l'octubre de 2017 ja estan obertes i es poden realitzar online al web del màster.

Més informació:
Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu