Eleccions a la Junta de PAS Funcionari

Vot online

El 7 de juny han tingut lloc les eleccions per escollir les 21 persones que formaran la Junta de PAS de la UAB, pel sistema de votació electrònica. CCOO ha sigut la secció sindical més votada, seguida d'UGT, CAU i ADT.

20/04/2018

El 7 de juny han tingut lloc les eleccions per escollir les 21 persones que formaran la Junta de PAS de la UAB, pel sistema de votació electrònica. CCOO ha sigut la secció sindical més votada, amb 209 vots (35,91 %) seguida d'UGT que ha obtingut 130 vots (22,34 %), CAU amb 123 vots (21,13 %) i ADT, 64 vots (11 %). Hi han hagut 56 vots en blanc i 10 vots nuls. Els resultats es poden consultar al següent enllaç.

Els representants de cada secció sindical es repartiran de la manera següent: 8 delegats per CCOO, 5 delegats per UGT, 5 delegats per CAU i 3 delegats per ADT.

El sistema de votació electrònica, que s’ha emprat a anteriors eleccions sindicals, ha permès una gestió més àgil del recompte de vots i apropa l’exercici del vot als treballadors i treballadores. Per a emetre el vot, només s'havia d'entrar a la plataforma preparada a tal efecte identificant-se amb el seu NIU i contrasenya habituals. Qualsevol persona dintre del cens ha pogut votar des de qualsevol dispositiu mòbil amb connexió a internet (ordinador, telèfon, tablet, etc.), des de qualsevol ubicació, dintre o fora del campus. Com a novetat, en aquestes eleccions, s'ha pogut votar més d'una vegada, però només ha sigut vàlid el darrer vot emès.

Per a més informació:

Més informació: Calendari eleccions Junta PAS 2018