Sala de premsa Premsa i mitjans

El cas Danio: treball final del màster en Direcció de Comptes Publicitaris de la UAB, amb la implicació de Danone España

Máster Comptes Publicitaris
Carlos Bosch, director de mitjans de Danone, forma part del tribunal que avalua els treballs finals del màster juntament amb altres especialistes del sector.

09/06/2015

Com cada any, els alumnes del màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat desenvolupen el seu projecte final a partir d'un cas real plantejat per un anunciant de referència en l'àmbit de la publicitat i el màrqueting. En edicions anteriors, empreses líders com Materis Paints o Honda Automóviles van presentar els seus brífings com a repte per als alumnes del programa.
 
La companyia Danone, líder mundial en lactis, ha elaborat i presentat als alumnes del màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat un briefing per a la seva marca Danio, producte que està present en diferents mercats d'Amèrica i Europa.
 
Al mes de gener, Carlos Bosch, director de mitjans de la companyia i coordinador de la Danone Nations Cup (projecte internacional dirigit a nens d'entre 10 i 12 anys, que a través del futbol pretén transmetre els valors de l'esport, i difondre la importància de tenir uns hàbits alimentaris saludables) va presentar el seu brífing amb ambiciosos objectius de màrqueting, publicitat i mitjans als quals els alumnes han de donar resposta en els seus treballs finals de màster.
 
El comitè d'avaluació està format, a més de Carlos Bosch, per Francesc Monserdà, director de compres de Omnicom Media Group; Daniel Batlle, conseller delegat de Nabisco Brands; Francesc Gil, consultor de màrqueting i comunicació; i Jordi de Sant Eugeni Vela, especialista en màrqueting territorial. Tots ells formen part del cos docent del màster.
 
El treball final del màster és un clar exemple de la metodologia docent del programa, basada en el "learning by doing", com és la resolució de casos reals per part dels alumnes, els quals són tutoritzats per professionals en actiu amb una llarga trajectòria professional .
 
El màster en Direcció de Comptes Publicitaris. Innovació Estratègica en Màrqueting i Publicitat, és un estudi propi de la UAB amb una clara orientació professional, al qual poden accedir aquelles persones que desitgen potenciar el seu perfil competitiu.
 
Més informació: