Desenvolupament de la jornada de vaga

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

El 8 de març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, es va convocar una jornada de vaga general per part de diversos sindicats i el moviment feminista.

08/03/2018

Al llarg de la jornada, la màxima incidència de la convocatòria es va registrar a les facultats de Traducció i Interpretació, Ciències de la Comunicació, Ciències de l'Educació, Filosofia i Lletres, Psicologia i Ciències Polítiques i Sociologia, on la incidència entre l'alumnat va ser majoritària. A les facultats de Dret, Economia i Empresa, Veterinària, Ciències, Biociències, Enginyeria i Medicina el percentatge de seguiment per part de l'alumnat va oscil·lar entre el 14 i el 65%.

Les dades de seguiment dels treballadors i treballadores estaran disponibles dilluns, dia 19 de març.

Va haver-hi presència de piquets al campus i a les facultats durant el matí i es va acomplir amb el 100% dels serveis mínims.