Seguiment de l'aturada del 3 d'octubre

03/10/2017

En relació a l’aturada general del 3 d’octubre, la Universitat Autònoma de Barcelona informa que no s’ha realitzat cap activitat acadèmica ni administrativa als campus, en un ambient de tranquil·litat.
El dia 4, la Universitat reprèn la seva activitat habitual.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Convocatòria d’aturada

Davant de l’empresonament dels dirigents de les associacions Òmnium Cultural i Assemblea Nacional Catalana, ordenat ahir per l’Audiència Nacional, des de la confiança en la independència de l’administració de justícia, la Universitat Autònoma de Barcelona lamenta el que pensa que és una mesura totalment desproporcionada i inoportuna. Per aquest motiu s’afegeix a la convocatòria d’aturada de 15 minuts convocada a les 12.00h., que es farà a l’entrada principal de tots els centres, per expressar el rebuig a l’empresonament de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, en un moment que el diàleg i la negociació haurien de ser les vies per abordar el desacord polític que viu Catalunya.
Llegir més

Totes les notícies