Comunicat de la UAB

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

La UAB convoca a les 12 hores una aturada de 15 minuts davant dels centres docents en rebuig de la violència exercida per les forces de seguretat de l'estat en la jornada de l'1 d'octubre.

01/10/2017

La UAB fa pública la seva condemna enèrgica de la violència exercida per les forces de seguretat de l’estat en la jornada de l'1 d'octubre. La violència mai ha de ser la manera d’afrontar els problemes socials i polítics a societats democràtiques.

Tot recordant la pluralitat de la nostra universitat, el respecte de les idees i de les persones és un fonament bàsic que s’ha de garantir. Per això, reiterem la nostra crida al diàleg i a la negociació i reclamem als que poden actuar que ho facin per reconduir el greu conflicte polític que viu Catalunya.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 1 d'octubre de 2017