Taller sobre pensament creatiu a l’espai UAB-Emprèn

“Creativitat en acció, el mapa del pensament creatiu”, a càrrec de l’experta Maria Batet, tindrà lloc el proper 11 d’octubre, dimecres, a les 13.00 a l’espai UAB-Emprèn a la plaça Cívica. Tindrà una durada de dues hores i una metodologia de treball 100% pràctica.

07/09/2017

El taller presentarà tot el mapa del pensament creatiu i desgranarà les 25 tècniques essencials (no són exhaustives, però són clau) que garanteixen un canvi en la forma de pensar i afrontar situacions que demanen innovació. La metodologia de treball serà 100% pràctica, es posaran en pràctica algunes de les tècniques més actuals i útils. El mapa també permetrà construir un itinerari formatiu cas que es vulgui aprofundir en el coneixement i la pràctica de la destresa creativa aplicada.

Aquesta acció formativa és la segona part de “ABC de la creativitat”, un taller que el Programa UAB-Emprèn ja va oferir mesos enrere i que aportava coneixements i reflexions prèvies per entendre com funciona la nostra capacitat de tenir noves idees. Així doncs, s’iniciarà la sessió refrescant els conceptes de l’anterior sessió.

Inscripcions a uab.empren@uab.cat, tot indicant nom i cognoms i estudis cursats.

Resum del programa:

1. Fem memòria de l’”ABC de la creativitat”.

2. Creativitat en acció, el mapa del pensament creatiu:

• Saber mirar.
  • Fer-se bones preguntes.
  • Pensar de forma atrevida.
  • Experimentar.
  • L’art de fer associacions.
  • Les relacions en creativitat.
  • Pensar i executar.
  • Saber convèncer.

3. Les 25 tècniques clau del pensament creatiu.