SERVEI D'INFORMÀTICA

Servei d'informàtica > Reparació d'equips

Objectiu del servei
Servei de reparacions d'equips informàtics amb unes tarifes específiques segons el cas.

 Servei de reparació d'equips 
Manteniment d'equips recomanats
Dades del servei de manteniment d'equips recomanats
Preus

Per sol·licitar el servei de reparacions només cal que truqueu al Centre d'Assistència i Suport (CAS), telèfon 93 581 21 00.

Aquest servei de reparacions presenta les característiques següents:

  • Quan notifiqueu una incidència al CAS, un tècnic es desplaçarà per determinar el tipus i el cost aproximat de l'avaria. Si accepteu el cost, la reparació es farà d'immediatament, sempre i quan sigui possible. Si decidiu no fer la reparació haureu d'abonar l'import pel diagnòstic i l'elaboració del pressupost, que trobareu a la taula de tarifes.
  • Per pagar l'import del servei només cal que signeu el full que portarà el tècnic i quedar-vos una còpia.
  • Sempre que sigui possible, la reparació de l'equip es farà en un termini màxim de dos dies laborals. Si s'ha de retirar l'equip, podeu demanar, per una tarifa raonable, un equip de substitució amb el contingut del vostre disc actual, si no està avariat.
  • Quan s'avaria un component de l'equip podeu aprofitar per substituir-lo per un model superior o més actual amb el mateix proveïdor que fa la reparació. Per exemple, si s'espatlla un lector de CD, podeu triar entre reparar-lo, comprar un model de CD superior o comprar un lector de DVD.
 

 

 

2017 Universitat Autònoma de Barcelona