Inici > Programes de mobilitat i intercanvi > Erasmus estudi > Sol·licitud i calendari

Sol·licitud i calendari

Per sol·licitar un ajut del programa Erasmus, cal emplenar la sol·licitud electrònica que trobareu a http://sia.uab.cat/*

Calendari convocatòria 2015/16:

Període de sol.licitud
*: del 3 al 21 de novembre de 2014, ambdós inclosos.

Publicació del llistat de la primera resolució (llistat assignacions provisional): 18 de desembre de 2014 – al web de la UAB, enllaç “Mobilitat i intercanvi” i a través de l'aplicatiu Sigm@.

Període per confirmar o no l’acceptació de la plaça assignada 1ª resolució: del 19 de desembre de 2014 al 6 de gener de 2015, ambdós inclosos – a través de l’aplicatiu Sigm@.

Període de reassignació de places vacants: del 7 al 12 de gener de 2015, ambdós inclosos - tramitació a la Gestió Acadèmica.

Publicació del llistat de la resolució definitiva: 19 de gener de 2015 – al web de la UAB, enllaç “Mobilitat i intercanvi” i a Sigm@.

Període per confirmar o no l’acceptació de la plaça assignada a la resolució definitiva: del 20 al 25 de gener de 2015 - a través de Sigm@

IMPORTANT: Els estudiants que tinguin concedides a la resolució provisional una plaça del Propi i una plaça d'Erasmus+, n'hauran de triar una abans del dia 12/01/2015.
Només es poden mantenir les dues places assignades si totes dues són semestrals.
Qui tingui dues places anuals i no n'hagi triat cap el 12/01/2015, se li assignarà la plaça Erasmus+ d'ofici i se li retirarà la del programa Propi.
Veure més informació al text de la convocatòria publicat a www.uab.cat/mobilitat/

* Les vostres dades personals formaran part d’un fitxer de la UAB, amb la finalitat de gestionar els processos d’adjudicació dels ajuts de mobilitat i intercanvi. La resolució de la convocatòria es farà pública a través d’aquesta pàgina d’internet. Us recordem que, d'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de Protecció de dades de Caràcter Personal, teniu el dret de revocar, en qualsevol moment, el consentiment atorgat, així com exercir, davant de la UAB, els drets d’accés, de rectificació, cancel·lació i d’oposició de les vostres dades.

2014 Universitat Autònoma de Barcelona