CONNECTA, la comunitat d'UAB Idiomes

Servei de Llengües-UAB Idiomes > Programa connecta > Intercanvis presencials en-esp

Activitat per practicar la conversa en anglès, presencialment, a Barcelona. Es tracta d’un intercanvi lingüístic espanyol-anglès amb estudiants del programa Study Abroad de la UAB. Són alumnes de grau, amb edats compreses entre els 18 i els 22 anys i amb un alt nivell d’anglès, la majoria dels quals són d’Amèrica del Nord.

Es faran diverses trobades durant el semestre. Seran trobades guiades, l'objectiu de les quals és que practiqueu la llengua i sobretot que us conegueu i pugueu quedar pel vostre compte amb alguna de les persones que hi assisteixin i practicar l’anglès amb un natiu.

L’activitat és totalment gratuïta i s’aniran publicant les dates de les trobades a través del web i del blog del Servei de Llengües.

Propera sessió: pendent

Si voleu informació ompliu aquest formulari.

2017 Universitat Autònoma de Barcelona