Departament de matemātiques > Postgraus > Estades al departament de matemātiques

Estades al Departament de Matemātiques de la UAB

El Departament de Matemàtiques de la Universitat Autònoma de Barcelona fa una crida per acollir estudiants, amb interés en aprofundir en aspectes i temàtiques avançades de Matemàtiques i, si escau, oferir una visió de la recerca que es porta a terme en els nostres grups.

En aquest context, el Departament acollirà, en períodes flexibles durant el curs acadèmic (de Setembre a Juliol), estudiants interessats/des a portar a terme una estada relacionada amb els temes que desenvolupen els nostres grups de recerca (vegeu) http://www.uab.cat/web/recerca-1194422462297.html).

No hi ha finançament associat a aquesta crida. D'acord amb les seves possibilitats, el Departament oferirà un espai, i en tot cas facilitats per portar a terme l'estada.

Un cop finalitzada, l'estudiant rebrà un certificat d'assistència amb aprofitament, en cas d'haver-la completat amb èxit.

Les persones interessades han d'haver cursat i superat, com a mínim, el primer semestre de tercer curs d'un grau en matemàtiques, estadística, o física.

Qui hi estigui interessat ha d'enviar un correu a l'adreça interns@mat.uab.cat, especificant "Estada Interna al Departament" a l'assumpte. També cal incloure la documentació següent:

Expedient Acadèmic
Període d'estada preferent
Carta de motivació
Àrea/Grup d'interès
Carta de referència d'un tutor acadèmic
Postgrau al Departament Māsters i doctorat

Doctorat Doctorat Matemātiques

Ajuts, Beques i Convocatōries. UABcercador Obre el cercador i perfila la teva cerca!

Facultat de Cičncies Facultat de Cičncies

CONTACTA AMB NOSALTRES