Màster en Neuromàrqueting (Tècniques d'Investigació de la Cognició i el Comportament del Consumidor, Aplicades a l'Empresa i la Publicitat)

Matrícula

La matrícula serveix per formalitzar el teu ingrés al programa i atorgar-te els drets al títol o certificat corresponent en la mesura en que el superis. Per a evitar-te ensurts amb la documentació requerida, et recomanem que et matriculis en els primers dies del període previst.

Dates per a la matrícula

del 13/02/2017 al 17/10/2017

Pagament fraccionat

Aquest programa permet el pagament en diversos terminis.
Pots consultar-ne el detall a la Unitat d'Atenció a l'Usuari de l'Escola de Postgrau (telèfons: 93 581 2491, 93 581 4213, 93 581 4875).

Formes de pagament de la matrícula

Pots fer el pagament de tres formes:

• Amb targeta de crèdit o dèbit (acceptem Visa i MasterCard).
  • Per transferència.
  • Amb el document de pagament a qualsevol oficina de BBVA.

Si et cal realitzar-lo d'alguna altra manera, contacta'ns a ep.automatricula@uab.cat

Matrícula online o presencial:

Si superes l'admissió, rebràs per email les instruccions per matricular-te. Òbviament, no et pots matricular sense haver estat prèviament admès.

Pots matricular-te online o presencialment:

Matrícula online:

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols matricular. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3418 i Edició: 3

Per matricular-te necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tries pagament per TPV (targeta) i no realitzes el pagament en el moment de la matrícula, pots fer-ho més endavant a través d'aquest link.

Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a ep.automatricula@uab.cat o truca'ns al 93 581 4328.

Matrícula presencial:

També pots matricular-te en persona, venint a la Unitat d'Atenció a l'Usuari, a l'Escola de Postgrau, campus UAB. Consulta el mapa i horaris.

Enrecorda't de portar la documentació original de la inscripció.

Manual per a la matrícula

Manual per a l'obtenció del NIU

Recorda que si fas la matrícula online, caldrà que enviïs després la teva documentació compulsada per correu postal, o bé que vinguis presencialment amb la documentació compulsada o la original (i te la compulsem nosaltres). Pots fer-ho a la Unitat d'Atenció a l'Usuari, Escola de Postgrau.

Consulta el coordinador davant de qualsevol dubte.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.