Màster en Neuromàrqueting (Tècniques d'Investigació de la Cognició i el Comportament del Consumidor, Aplicades a l'Empresa i la Publicitat)

Presentació

Máster en Neuromarketing. Técnicas de Investigación de la Cognición y el Comportamiento del Consumidor, Aplicadas a la Empresa y la Publicidad
Les noves tècniques d'investigació aplicades a l'empresa, els departaments d'investigació i els professionals del màrqueting, la gerència i la comunicació, entronquen vàries disciplines que han estat poc connectades fins el moment, com són la comunicació publicitària i informativa amb les neurociències, i les ciències mèdiques.

El Màster és semi-presencial, amb quatre mesos de docència i pràctiques impartides a la Universitat Autònoma de Barcelona, campus de Bellaterra, Facultat de Ciències de la Comunicació, i a centres de pràctiques, i la resta de temps serà amb docència impartida a distància.

Objectius

Es pretén ensenyar a utilitzar aquestes noves tècniques instrumentals de caire neurològic i aplicar–les a l'àmbit de la investigació empresarial i per a la comunicació publicitària, amb el component imprescindible d'ètica deontològica per evitar un ús fraudulent o inapropiat en mans d'operadors sense la formació acreditada per una titulació superior, com la que proposem aquest mestratge en Neuromàrqueting.

Requisits d'accés

- Llicenciats, Graduats i diplomats.

Perfil de ciències empresarials, ADE, publicitat ,ciències de la comunicació, ciències socials i psicologia.

Es recomanable:
- coneixements bàsics de psicologia cognitiva o altres àrees de psicologia (social, etc.).
- coneixements elementals d'estadística.
- coneixements bàsics de programes de tractament de dades.

Sortides professionals

- Departament de recerca d'empreses de productes de gran consum
- Disseny de productes, estratègies de comercialització
- Anàlisi de conductes del consumidor
- Agències de publicitat
- Departament de direcció d'empresa
- Màrqueting estratègic i operatiu
- Docència a ensenyament superior
- Assessorament de comunicació política, propaganda

Contacte

Pedro Navalles Villar

Telèfon: 670831796

Correu electrònic: Pere.Navalles@uab.cat

Màster propi UAB

3a Edició
Places: 45
Orientació: Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 3418/3
Preu: 6250 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Facultat de Ciencies de la Comunicació (Edifici I) Campus UAB
Dates: del 18/10/2017 al 25/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (70%), Anglès (20%), Català (10%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Títol que s'obté:
Màster en Neuromàrqueting

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.