Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini en Organitzacions Esportives

Presentació

L'estratègia de comunicació integral d'una organització esportiva està íntimament unida a la consecució i manteniment de patrocinadors. El Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini a les Organitzacions Esportives ha estat impulsat pel Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport CEO-UAB i el Barça Innovation Hub, plataforma de coneixement creada pel FC Barcelona, ​​juntament amb els millors centres de formació i investigació del món. Forma professionals amb una visió holística de la comunicació en l'esport, el que permet conèixer als nostres estudiants els valors diferencials de la comunicació des de les entitats esportives. El nostre principal objectiu és qualificar a professionals que actuïn estratègicament pel que fa a la comunicació i siguin capaços de proposar accions per tal d'aconseguir ingressos per a la seva organització i poder administrar-los.


Des d'aquest màster, es concep la gestió de la comunicació en l'esport com un procés integral que contempla no només les relacions amb els mitjans, sinó la construcció de la marca esportiva, la gestió proactiva de les xarxes socials o les relacions amb els patrocinadors i socis. El programa, recolzat per professionals del Barça, crea un ambient propici per a l'aprenentatge i intercanvi actiu de les últimes estratègies i accions de comunicació organitzacional i patrocini, juntament amb els protagonistes actuals del canvi en la comunicació. Aquest màster es recolza en el coneixement acumulat en 30 anys d'investigació i docència sobre esport pel Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, que ha unit les seves forces a una organització líder de l'esport global com el FC Barcelona, a través del Barça Innovation Hub.

Objectius

- Formar gestors de la comunicació en organitzacions esportives amb una visió totalitzadora i complexa de les relacions de comunicació en l'esport global.
- Capacitar gestors capaços crear, mantenir i avaluar programes de patrocini esportiu per a entitats esportives o esdeveniments esportius.
- Preparar professionals que dominin les formes específiques de comunicar a les xarxes socials, siguin capaços d'analitzar l'èxit de les seves iniciatives i promoure noves estratègies en l'àmbit esportiu.

- Habilitar experts dotats amb eines de lideratge social i comunicatiu en l'esport global.
- Qualificar directors de comunicació capaços d'adaptar-se al canvi constant i respondre a crisis de comunicació de forma àgil i eficient en l'àmbit esportiu.
- Capacitar professionals que entenguin la comunicació en l'empresa com un procés integral que retroalimenti el valor de la seva marca i sigui capaç d'atreure potencials patrocinadors en l'esport global.

Requisits d'accés

- Llicenciats o graduats, enginyers o enginyers tècnics en totes aquelles disciplines properes a l'àmbit de la comunicació i la gestió empresarial.
- Llicenciats o graduats, enginyers o enginyers tècnics d'altres disciplines que puguin acreditar coneixements específics i/o experiència en l'àmbit del màster.

Sortides professionals

- Director de comunicació i/o responsable de patrocini de clubs i societats anònimes esportives, federacions nacionals i internacionals i comitès olímpics nacionals de tots els esports.
- Director de comunicació en empreses de fabricació de productes esportius.
- Membre de l'equip de planificació de canals televisius esportius.
- Gestor de xarxes socials i comunicació digital a totes les entitats esmentades.
- Gestor de marca esportiva i de patrocini en organitzacions esportives i els seus potencials socis.
- Consultor de comunicació en entitats esportives.

Contacte

Natividad Ramajo Hernandez

Telèfon: 935811595

Fax: 935812005

Correu electrònic: formacio.ceo@uab.cat

Màster propi UAB

1a Edició
Places: 35
Orientació: Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 3770/1
Preu: 7800 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Casa de la Convalescència C/ Sant Antoni Maria Claret, 171 08041 Barcelona
Dates: del 26/10/2017 al 27/09/2018
Idioma de docència:
Castellà (90%), Anglès (10%)
Centres responsables:
Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport
Centres col·laboradors:
FCBarcelona - Barça Innovation Hub
Títol que s'obté:
Màster en Gestió de la Comunicació i el Patrocini en Organitzacions Esportives

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.