Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Online)

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Online)
El màster de Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional online (17a edició, març 2018) és un programa pioner en el seu camp, impartit íntegrament des de la Universitat Autònoma de Barcelona, sobre el coneixement de les funcions de la direcció de comunicació en l'empresa i en la institució.

Es tracta, d'una banda, d'aprofitar les noves condicions tecnològiques i socials que proporciona la societat de la informació per a estendre i millorar els serveis que ve prestant el màster en la seva versió presencial des de fa més d'una dècada; però es tracta també, d'altra banda, de posar en pràctica d'una manera real i pràctica una estratègia d'educació mediàtica que constitueix el nucli mateix dels ensenyaments del màster.

El màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Màster DCEI) utilitza les possibilitats que ens ofereix internet per a formar els seus alumnes en aquesta especialitat. És un màster a distància de caràcter virtual que requereix exigència i motivació per part de l'alumne.

El nombre d'edicions realitzades demostra la consolidació del Màster DCEI i la seva acceptació en un context de creixent competitivitat entre la gran varietat de centres d'ensenyament, i la consolidació en un marc professional de màxima actualitat. Amb aquests estudis es posa a l'abast dels estudiants una sòlida formació de postgrau, formant una nova generació universitària de professionals en l'àrea de la comunicació empresarial, especialitat cada vegada més demandada entre els comunicadors.

El Màster DCEI capacita els nous comunicadors integrals, dotant-los de coneixements i habilitats que els permetran: assumir la responsabilitat executiva de la direcció de comunicació en empreses i institucions; gestionar amb eficiència la comunicació; centrar la comunicació de l'empresa des de les perspectives socials, econòmiques i culturals; donar a conèixer la identitat corporativa amb la finalitat de reforçar la imatge demarcai arribar a consolidar una imatge pública que els permeti tenir una bona reputació corporativa; tenir la capacitat de segmentar o diversificar un pressupost de comunicació en funció de les necessitats i objectius de l'empresa o institució.

Objectius

- Conèixer els principis bàsics, mètodes i tècniques per al desenvolupament de la direcció de comunicació.
- Desenvolupar capacitats per al disseny, direcció i avaluació de projectes de comunicació, especialment per a l'empresa o institució.
- Conèixer les possibilitats que ofereix la direcció d'una comunicació integrada.
- Adquirir la capacitat d'assumir una direcció de comunicació dins de l'empresa o institució.

- Conèixer els principals desenvolupaments de la societat de la informació o del coneixement, especialment aplicant les noves tecnologies.

Requisits d'accés

El Màster s'adreça a llicenciats, diplomats i / o graduats universitaris

Sortides professionals

Els titulats del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional per la UAB, podran ocupar les seves funcions com a comunicadors en tot tipus d'empreses, institucions i organitzacions en general.

El programa treballat al màster forma a comunicadors integrals amb capacitat i criteri de gestió. Podran dirigir departaments complexos com a directors de comunicació o assumir qualsevol rol específic com a un professional més del departament.

Es tracta d'una formació generalista i globalitzadora que aporta coneixements susceptibles de ser aplicats en: empreses de productes de consum, empreses de serveis, institucions públiques i privades, organitzacions no governamentals, partits polítics, agències de publicitat, agències de relacions públiques, assessories de comunicació, gabinets de premsa, i altres companyies de comunicació.

El comunicador integral i la gestió dels valors intangibles és una necessitat cada vegada més reconeguda que es consolida any rere any.

Mª Gabriela Madroñero

Telèfon: 935811739

Correu electrònic: master.dcei.online@uab.cat

Web: http://www.dceiuab.com/master-online/informacion-2/presentacion-2

Màster propi UAB

17a Edició
Places: 35
Orientació: Acadèmica, Recerca, Professional
Codi de l'estudi: 1104/17
Preu: 4200 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 01/03/2018 al 28/02/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.