Presentació

A l'era digital, el coneixement i el domini de les estratègies i tècniques específiques de comunicació, màrqueting i Internet resulta fonamental per assolir l'èxit en els negocis. El màster en Comunicació i Màrqueting Digital dóna resposta a les necessitats d'un ampli ventall de professionals des d'una perspectiva pluridisciplinària, actual i pràctica.

La creació, desenvolupament, optimització i rendibilització d'un projecte Digital és cada vegada una tasca més complexa en la que intervenen professionals amb perfils i formacions totalment diferents. Totes les aportacions dels actors implicats són determinants en la consecució dels objectius, però sovint els actors implicats intervenen des de perspectives diferents i contraposades.


El programa s'orienta a facilitar una formació focalitzada en el llenguatge web, en tècniques de marketing on line i comunicació digital que sigui útil per diferents perfils professionals: direcció de màrqueting on line, direcció de comunicació institucional, responsables d'User Experience, analistes web, disseny d'interacció, consultors SEO, community managers, developers, etc.

El màster en Comunicació i Màrqueting Digital està orientat en millorar el coneixement del mitjà web d'aquests professionals, facilitar la interacció entre els diferents perfils i posar-la al servei de l'obtenció d'uns resultats prèviament definits i sinèrgics amb l'estratègia de negoci.

Objectius

- Formar professionals capaços d'executar i liderar la creació, desenvolupament, optimització i rendibilització dels projectes web.
- Aportar una formació interdisciplinària del mitjà Internet que permeti definir l'estratègia a Internet d'empreses i institucions.
- Contribuir a la creació d'una generació de professionals híbrids capaços d'afrontar amb garanties els desafiaments tecnològics, comunicatius, de màrqueting i negoci que intervenen en el desenvolupament d'una estratègia a Internet.

- Donar a professionals d'àmbits i perfils com programadors, arquitectes de la informació, dissenyadors, maquetadors, copy writers, responsables de màrqueting, etc. una formació especialitzada en el mitjà de Internet i una visió global dels elements que hi intervenen.

Requisits d'accés

Llicenciats o graduats, enginyers o enginyers tècnics en disciplines de l'àmbit temàtic de la comunicació, la gestió empresarial o el màrqueting i la tecnologia informàtica.

Tenir un títol universitari d'un mínim de 180 ECTS, o equivalent i que puguin acreditar coneixements o experiència en l'àmbit d'estudi del programa.

Sortides professionals

El màster en Comunicació i Màrqueting Digital pretén dotar d'un alt nivell d'especialització a diferents perfils professionals que desenvolupen la seva activitat a Internet, bo i aportant-los un coneixement més específic sobre l'ús de la web al servei d'una estratègia de negoci.

Mercès a un enfocament clarament interdisciplinari, s'adquirirà una visió global d'especial importància per a directors de projectes, directors de màrqueting, directors de comunicació, responsables de canal web, webmasters, analistes i consultors.

A la vegada, professionals amb responsabilitats més específiques com programadors, arquitectes de la informació, dissenyadors, maquetadors, copy writers, product managers, etc., seran capaços de desenvolupar la seva feina d'una manera més sinèrgica per la consecució dels objectius de l'empresa.

Finalment, el màster en Comunicació i Màrqueting Digital s'orienta tant als professionals que participen o lideren el projecte web d'una empresa o institució com als nous emprenedors que veuen Internet com un canal més per rendibilitzar una idea de negoci o bé que han trobat un nínxol en el mercat que els permet crear un web com a idea de negoci.

Contacte

Òscar Coromina

Telèfon: 935814463

Correu electrònic: master.marketing.online@uab.cat

Màster propi UAB

9a Edició
Places: 36
Orientació: Professional
60 ECTS
Codi de l'estudi: 2220/9
Preu: 6600 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Casa Convalescència, c/ Sant Antoni Maria Claret 171, 08041 Barcelona
Dates: del 20/10/2017 al 29/09/2018
Idioma de docència:
Castellà (95%), Anglès (5%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Comunicació i Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.