Màster en Comunicació i Educació
El màster en Comunicació i Educació impartit per la Universitat Autònoma de Barcelona procura fomentar el debat, la mirada crítica i analítica i la curiositat sobre temes de comunicació i educació.

El màster combina les sessions teòriques amb activitats de caràcter pràctic. L'espai està compost per assignatures i tallers principals, seminaris i conferències.

Objectius

- Oferir coneixements bàsics en Comunicació i Educació (Autors, teories, corrents, etc.).
- Ensenyar les principals Teories actuals de l'Educació.
- Formar en les principals Teories actuals de la Comunicació
- Donar a conèixer els fonaments teòrics de l'Educació en mitjans.
- Donar a conèixer les tendències actuals dels fonaments teòrics de la Lectura crítica.

- Formar en el concepte d'Alfabetització digital i mediàtica.
- Conèixer el ventall de mitjans educatius existents: Ràdio, TV, Premsa, suport digitals multimèdia i Internet.
- Donar a conèixer els formats i les tendències existents en la indústria dels mitjans educatius (Estudi de Casos).
- Proporcionar les possibilitats de les TIC's aplicades a l'educació.
- Ensenyar la metodologia general de direcció i gestió de projectes.
- Explicar les etapes de creació d'un audiovisual educatiu.
- Facilitar el coneixement les etapes d'un producte radiofònic educatiu.
- Ensenyar les etapes d'un producte multimèdia educatiu.

Requisits d'accés

Llicenciats en Ciències de la Comunicació, Pedagogia, Ciències de l'Educació, Enginyers Multimèdia, Periodistes, Dissenyadors, Comunicadors Socials, i a totes aquelles persones que estiguin en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una institució d'educació superior pertanyent a un altre estat de l'EEES que faculti en aquest país l'accés a estudis de màster. Es requereix un coneixement passiu d’anglès.

Sortides professionals

Treballs vinculats en gabinets de comunicació, docència vinculats als diferents nivells educatius, tasques d'investigació, desenvolupament de projectes d'investigació, etc

Anna Montero Farrero

Telèfon: 935818490

Correu electrònic: g.comunicacio.educacio@uab.cat

Web: https://mastercomunicacionyeducacion.wordpress.com/

Màster propi UAB

26a Edició
Places: 30
Orientació: Acadèmica, Recerca, Professional
Codi de l'estudi: 1768/26
Preu: 3960 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Fac. CC. Comunicació - Escola de Postgrau, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 01/10/2017 al 30/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Títol que s'obté:
Màster en Comunicació i Educació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.