Presentaciķ

Māster en Comunicaciķ i Educaciķ
El Mestratge en Comunicaciķ i Educaciķ (modalitat d' estudis online) impartit per la Universitat Autōnoma de Barcelona procura fomentar el debat, la mirada crítica i analítica i la curiositat sobre temes de comunicaciķ i educaciķ. El Mestratge combina el desenvolupament de projectes amb l' evaluaciķ i adaptaciķ a les circumstāncies concretes de la seva aplicaciķ.

Objectius

- Oferir coneixements bāsics en comunicaciķ i educaciķ (autors, teories, corrents, etc.).
- Ensenyar les principals Teories actuals de l'Educaciķ.
- Formar en les principals Teories actuals de la Comunicaciķ
- Donar a cončixer els fonaments teōrics de l'Educaciķ en mitjans.
- Donar a cončixer les tendčncies actuals dels fonaments teōrics de la Lectura crítica.

- Formar en el concepte d'Alfabetitzaciķ digital i mediātica.
- Cončixer el ventall de mitjans educatius existents: Rādio, TV, Premsa, suport digitals multimčdia i Internet.
- Donar a cončixer els formats i les tendčncies existents en la indústria dels mitjans educatius (Estudi de Casos).
- Proporcionar les possibilitats de les TIC's aplicades a l'educaciķ.
- Ensenyar la metodologia general de direcciķ i gestiķ de projectes.
- Explicar les etapes de creaciķ d'un audiovisual educatiu.
- Facilitar el coneixement les etapes d'un producte radiofōnic educatiu.
- Ensenyar les etapes d'un producte multimčdia educatiu.

Requisits d'accés

El māster es dirigeix a llicenciats en Cičncies de la Comunicaciķ, Pedagogia, Cičncies de l'Educaciķ, Enginyers Multimčdia, Periodistes, Dissenyadors, Comunicadors Socials, i a totes aquelles persones que estiguin en possessiķ d'un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una instituciķ d'educaciķ superior pertanyent a un altre estat de l'EEES que faculti en aquest país l'accés a estudis de māster.

Sortides professionals

Treballs relacionats amb gabinets de comunicaciķ, docčncia vinculada als diferents nivells educatius, tasques d'investigaciķ, desenvolupament de projectes d'investigaciķ, etc.

Anna Montero Farrero

Telčfon: 935818490

Correu electrōnic: g.comunicacio.educacio@uab.cat

Web: https://mastercomunicacionyeducacion.wordpress.com/

Māster propi UAB

19a Ediciķ
Places: 30
Orientaciķ: Acadčmica, Recerca, Professional
Codi de l'estudi: 2395/19
Preu: 3960 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 01/10/2018 al 30/06/2019
Idioma de docčncia:
Castellā (100%)
Centres responsables:
Departament de Periodisme i de Cičncies de la Comunicaciķ
Títol que s'obté:
Māster en Comunicaciķ i Educaciķ

Contacta directament amb la coordinaciķ del programa *Camps obligatoris

Rebrās cōpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informaciķ del programa.