Màster en Comunicació i Educació
El Mestratge en Comunicació i Educació (modalitat d' estudis online) impartit per la Universitat Autònoma de Barcelona procura fomentar el debat, la mirada crítica i analítica i la curiositat sobre temes de comunicació i educació. El Mestratge combina el desenvolupament de projectes amb l' evaluació i adaptació a les circumstàncies concretes de la seva aplicació.

Objectius

- Oferir coneixements bàsics en comunicació i educació (autors, teories, corrents, etc.).
- Ensenyar les principals Teories actuals de l'Educació.
- Formar en les principals Teories actuals de la Comunicació
- Donar a conèixer els fonaments teòrics de l'Educació en mitjans.
- Donar a conèixer les tendències actuals dels fonaments teòrics de la Lectura crítica.

- Formar en el concepte d'Alfabetització digital i mediàtica.
- Conèixer el ventall de mitjans educatius existents: Ràdio, TV, Premsa, suport digitals multimèdia i Internet.
- Donar a conèixer els formats i les tendències existents en la indústria dels mitjans educatius (Estudi de Casos).
- Proporcionar les possibilitats de les TIC's aplicades a l'educació.
- Ensenyar la metodologia general de direcció i gestió de projectes.
- Explicar les etapes de creació d'un audiovisual educatiu.
- Facilitar el coneixement les etapes d'un producte radiofònic educatiu.
- Ensenyar les etapes d'un producte multimèdia educatiu.

Requisits d'accés

El màster es dirigeix a llicenciats en Ciències de la Comunicació, Pedagogia, Ciències de l'Educació, Enginyers Multimèdia, Periodistes, Dissenyadors, Comunicadors Socials, i a totes aquelles persones que estiguin en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una institució d'educació superior pertanyent a un altre estat de l'EEES que faculti en aquest país l'accés a estudis de màster.

Sortides professionals

Treballs relacionats amb gabinets de comunicació, docència vinculada als diferents nivells educatius, tasques d'investigació, desenvolupament de projectes d'investigació, etc.

Anna Montero Farrero

Telèfon: 935818490

Correu electrònic: g.comunicacio.educacio@uab.cat

Web: https://mastercomunicacionyeducacion.wordpress.com/

Màster propi UAB

17a Edició
Places: 30
Orientació: Acadèmica, Recerca, Professional
Codi de l'estudi: 2395/17
Preu: 3960 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 01/10/2017 al 30/06/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Títol que s'obté:
Màster en Comunicació i Educació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.