Màster en Administració i Direcció de Comerços i Distribució (Direcció de Màrqueting, Vendes i Distribució)

Presentació

La distribució comercial està experimentant una transformació profunda deguda, essencialment, als canvis dels valors dels consumidors i al fenomen de la globalització dels mercats.

Per a mantenir-se i créixer dins del nou panorama competitiu, les empreses necessiten disposar de personal preparat, capaç d'identificar les oportunitats de negoci, d'identificar les necessitats dels clients i de saber definir i dur a terme estratègies competitives de creixement en un mercat en constant evolució. Als mercats de consum actual es configuren dos nous models competitius: d'una banda, la gran distribució i el 'franchising' estan liderant la distribució dels productes de gran consum; per l'altre, la petita distribució s'està especialitzant (o hauria de fer-ho) en nínxols de mercat.


El Màster en Administració i Direcció de Comerços i Distribució de la UAB es proposa donar suport a l'empresa comercial en aquesta delicada fase de canvi en el seu funcionament, facilitant la transferència i el desenvolupament de les competències necessàries per afrontar amb èxit el procés, i intensificant alhora la dinàmica innovadora i competitiva de les empreses comercials.

La formació que s'imparteix amb metodologia online ofereix les mateixes competències estratègiques i la mateixa qualitat que la presencial afegint la flexibilitat de l'estudi. Per tant, permet superar les distàncies i les disponibilitats horàries. Aquesta metodologia va en línia amb els canvis culturals que s'estan vivint a la societat actual al voltant de l'ús de les noves tecnologies.

Objectius

El programa té com objectiu proporcionar a l'alumne una formació especialitzada a l'àrea de la distribució, el màrqueting i l'estratègia empresarial, d'alt nivell i qualitat contrastada per a que pugui desenvolupar una visió directiva i estratègica tan ètica como eficaç, que aporti innovació en front als entorns competitius. Es volen formar a persones que van a liderar projectes en empreses de diferents sectors i dimensions, tan nacionals com multinacionals i potenciar el creixement personal professional motivant l'alumne a superar els reptes intel.lectuals que el màster planteja

Requisits d'accés

- Títol de llicenciat, diplomat o enginyer

Sortides professionals

- Direcció de vendes
- Direcció de màrqueting
- Direcció comercial
- Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies
- Franquícies
- Empreses de merchandising
- Institucions públiques

Contacte

Responsable d'informació

Telèfon: 935814309

Correu electrònic: infouab@pmasters.es

Web: http://www.pmasters.es

Màster propi UAB

29a Edició
Places: 60
Orientació: Professional
70 ECTS
Codi de l'estudi: 1712/29
Preu: 4150 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Aules de la Vila. Campus UAB. Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 09/03/2013 al 14/12/2013
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Centre Promotor Escola Postgrau
Centres col·laboradors:
Fundació Banc de Sabadell
Centre Metal.lúrgic
Assossiació Espanyola de Franquícies
Assossiació Nacional de Centrals de Compres
Jove Cambra de Barcelona
Títol que s'obté:
Màster en Administració i Direcció de Comerços i Distribució

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.