Universitat Autònoma de Barcelona Màsters i postgraus UAB

Màsters i Postgraus UAB > L'escola de postgrau > L'escola de postgrau uab > Universitat, societat i empresa

Coneix l'Escola

L'Escola de Postgrau coordina, gestiona i impulsa l'oferta formativa de Doctorat i de Formació Continuada de la UAB. Està concebuda com un punt d'intercanvi entre estudiants, professors, investigadors i professionals de prestigi reconegut.

Dins del Campus de la UAB, l'Escola de Postgrau ocupa la recuperada masia de Can Miró i l'edifici annex de nova planta; en total, prop de 3.000 m2 dedicats a l'atenció, gestió i docència de tercer cicle.

L'Escola compta també amb l'edifici de la Casa Convalescència, situada en ple centre de Barcelona, on s'imparteixen majoritàriament postgraus en ciències de la salut i la vida. Aquest equipament, amb una superfície de 6.245 m2 distribuïts en tres plantes i soterrani, disposa d'aules i sales totalment equipades amb tecnologia multimèdia.

Una inversió en el teu creixement professional
 Universitat, societat i empresa
Projecció internacional

L'Escola de Postgrau també impulsa nombrosos projectes d'avantguarda amb la finalitat d'apropar la universitat a la societat i l'empresa.

• Universitat a l'abast, que acosta l'ensenyament universitari a la gent gran.
  • Programa Citius, realitzat conjuntament amb la Universidad Autónoma de Madrid, combina els estudis de postgrau i pràctiques en empreses per facilitar l'accés dels nous llicenciats al món laboral.
  • Formació a mida, solucions adequades a les necessitats formatives de l'entorn empresarial.
  • Certificació d'Estudis Externs, el know how de la universitat al servei de les empreses compromeses amb la formació.
  • Jornades Doctorials, una iniciativa innovadora per millorar la inserció laboral dels futurs doctors.

«Vull dirigir la meva carrera en màrqueting online en la direcció adient, per això vaig buscar un màster que m'aportés coneixements especialitzats i una perspectiva completa de l'e-commerce.»

Verena Exenberger

Màster en Comunicació i Màrqueting On Line

Contacta'ns!

info.postgrau
Atenció a l'usuari

El Postgrau UAB t'ofereix un ampli catàleg de màsters, postgraus, cursos i doctorats a Barcelona orientats a crear
els professionals i investigadors que demanden els sectors econòmics i socials més innovadors. Són els postgraus i màsters UAB:
una inversió en la teva carrera laboral amb la garantia i el prestigi de la Universitat Autònoma de Barcelona.