Universitat Autònoma de Barcelona Màsters i postgraus UAB

Màsters i Postgraus UAB > L'escola de postgrau > L'escola de postgrau uab > Universitat, societat i empresa

Coneix l'Escola

L'Escola de Postgrau coordina, gestiona i impulsa l'oferta formativa de Doctorat i de Formació Continuada de la UAB. Està concebuda com un punt d'intercanvi entre estudiants, professors, investigadors i professionals de prestigi reconegut.

Dins del Campus de la UAB, l'Escola de Postgrau ocupa la recuperada masia de Can Miró i l'edifici annex de nova planta; en total, prop de 3.000 m2 dedicats a l'atenció, gestió i docència de tercer cicle.

L'Escola compta també amb l'edifici de la Casa Convalescència, situada en ple centre de Barcelona, on s'imparteixen majoritàriament postgraus en ciències de la salut i la vida. Aquest equipament, amb una superfície de 6.245 m2 distribuïts en tres plantes i soterrani, disposa d'aules i sales totalment equipades amb tecnologia multimèdia.

Una inversió en el teu creixement professional
 Universitat, societat i empresa
Projecció internacional

L'Escola de Postgrau també impulsa nombrosos projectes d'avantguarda amb la finalitat d'apropar la universitat a la societat i l'empresa.

• Universitat a l'abast, que acosta l'ensenyament universitari a la gent gran.
  • Programa Citius, realitzat conjuntament amb la Universidad Autónoma de Madrid, combina els estudis de postgrau i pràctiques en empreses per facilitar l'accés dels nous llicenciats al món laboral.
  • Formació a mida, solucions adequades a les necessitats formatives de l'entorn empresarial.
  • Certificació d'Estudis Externs, el know how de la universitat al servei de les empreses compromeses amb la formació.
  • Jornades Doctorials, una iniciativa innovadora per millorar la inserció laboral dels futurs doctors.

«Des de la primera sessió he pogut aplicar els coneixements a la feina i sóc més competitiu a nivell professional.»

Albert Tresserras

Màster en Comunicació i Màrqueting On Line

Contacta'ns!

info.postgrau
Atenció a l'usuari

El Postgrau UAB t'ofereix un ampli catàleg de màsters, postgraus, cursos i doctorats a Barcelona orientats a crear
els professionals i investigadors que demanden els sectors econòmics i socials més innovadors. Són els postgraus i màsters UAB:
una inversió en la teva carrera laboral amb la garantia i el prestigi de la Universitat Autònoma de Barcelona.