Universitat Autònoma de Barcelona Màsters i postgraus UAB

Màsters i Postgraus UAB > Doctorats > Què he de fer si em cal una preadmissió?

Què he de fer si em cal una preadmissió?

Es poden demanar pre-admissions als estudis de doctorat en cas que sigui necessari per sol·licitar beques, gestionar visats o altres motius. La sol·licitud cal dirigir-la als coordinadors dels estudis de doctorat.

En tots els casos, l'estudiant haurà d'adjuntar la documentació que li indiqui el coordinador/a així com les còpies dels certificats i títols acadèmics que acreditin els seus estudis previs. Després de la revisió que realitzarà el coordinador/a i l'Escola de Postgrau, s'elaborarà un escrit signat pel delegat de la rectora on se li indicarà si ha estat pre-admès per a la selecció.

Quan s'obri el període de preinscripció haurà de presentar de nou la sol.licitud, encara que en aquest cas no caldrà que torni a presentar la documentació requerida.

«El màster m'ha permès conèixer de primera mà l'experiència de Directors de Comunicació d'empreses tan destacades com Unilever, Nestlé o Inforpress.»

Mar Torrents

Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional

Contacta'ns!

ep.doctorat
Atenció a l'usuari

El Postgrau UAB t'ofereix un ampli catàleg de màsters, postgraus, cursos i doctorats a Barcelona orientats a crear
els professionals i investigadors que demanden els sectors econòmics i socials més innovadors. Són els postgraus i màsters UAB:
una inversió en la teva carrera laboral amb la garantia i el prestigi de la Universitat Autònoma de Barcelona.