Presentació

A l'era de les Tecnologies de la Informació, el coneixement i el domini de les estratègies i tècniques específiques de comunicació i màrqueting a internet resulta fonamental per assolir l'èxit en els negocis. El postgrau en Màrqueting Digital dona resposta a aquestes necessitats amb un enfocament pràctic i actual.

La creació, desenvolupament, optimització i rendibilització d’un projecte web és cada vegada una tasca més complexa que requereix del domini d'un seguit de tècniques sotmeses a una dinàmica de canvi constant: Analítica digital, Posicionament en cercadors (SEO), Planificació de campanyes digitals (search, social media, display), Màrqueting de continguts, Disseny, usabilitat, copy-writing.


El programa s'orienta a facilitar una formació focalitzada en aquestes tècniques a la vegada que proporciona un formació de context del la comunicació a Internet i les transformacions socials i culturals que se'n deriven.

El postgrau en Màrqueting Digital està orientat a proporcionar una formació d'un alt nivell d'especialització de cara a contribuir al millor desenvolupament dels professionals que hi participin.

Objectius

Formar professionals capaços d'executar i liderar el disseny, desenvolupament, i optimització de campanyes de comunicació i màrqueting digital.

Requisits d'accés

Llicenciats o graduats, diplomats, enginyers o enginyers tècnics en disciplines de l'àmbit temàtic de la comunicació, la gestió empresarial o el màrqueting i la tecnologia informàtica i, fins i tot, d'altres disciplines que puguin acreditar coneixements o experiència en l'àmbit d'estudi del programa.
També es valorarà l'acceptació de professionals del sector amb experiència, si bé en el cas que no tinguin un títol de llicenciatura o equivalent no tindran dret a títol i rebran un certificat.

Sortides professionals

-La diplomatura de postgrau en Màrqueting Digital pretén dotar d'un alt nivell d'especialització a diferents perfils professionals de la comunicació i el màrqueting que desenvolupen la seva activitat a Internet, bo i aportant-los un coneixement més específic sobre l'ús de la web al servei d’una estratègia de negoci.

- Mercès a un enfocament clarament interdisciplinari, s'adquirirà un coneixement específic del mitjà Internet d'especial importància per a directors/es de projectes, directors/es de màrqueting, directors/es de comunicació, responsables de canal web, webmasters, gestors/es de campanyes de marquèting, executius/ves de comptes, analistes i consultors.

- A la vegada, professionals amb responsabilitats més específiques com programadors/es, arquitectes de la informació, dissenyadors/es, maquetadors/es, copy writers, product managers, etc., seran capaços de desenvolupar la seva feina d'una manera més sinèrgica per la consecució dels objectius de l'empresa mercès al coneixement d'àmbits de coneixement relacionats amb el màrqueting i/o la comunicació.

Web: http://www.postgradomarketingonline.com/

Postgrau UAB

9a Edició
Places: 55
Orientació: Professional
30 ECTS
Codi de l'estudi: 2519/9
Preu: 3450 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 07/05/2018 al 03/02/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.