Presentació

A l'era de les tecnologies de la informació, el coneixement i el domini de les estratègies i tècniques específiques de màrqueting a internet resulta fonamental per assolir l'èxit en els negocis. El postgrau en Comunicació i Màrqueting Digital dóna resposta a aquestes necessitats amb un enfocament pràctic i actual.

La creació, desenvolupament, optimització i rendibilització d'un projecte web és cada vegada una tasca més complexa que requereix el domini d'un seguit de tècniques sotmeses a una dinàmica de canvi constant: analítica web, Search Engine Optimisation, Search Engine Marketing, Copy-writing, E-mail Marketing, Social Media Optimisation, usabilitat.

El programa s'orienta a facilitar una formació focalitzada en aquestes tècniques a la vegada que proporciona una formació de context de la comunicació a Internet i l'evolució dels formats i gèneres dels websites al llarg de la breu però intensa història d'internet.


El postgrau en Comunicació i Màrqueting Digital està orientat a proporcionar una formació d'un alt nivell d'especialització de cara a contribuir al millor desenvolupament dels professionals que hi participin.

La diplomatura s'imparteix en castellà amb algun material complemantari en català o anglès. Les tutories i els treballs es poden realitzar en qualsevol dels tres idiomes.

Objectius

Formar professionals capaços d'executar i liderar el disseny, desenvolupament, i optimització de campanyes de màrqueting a Internet.

Requisits d'accés

Llicenciats o graduats, diplomats, enginyers o enginyers tècnics en disciplines de l'àmbit temàtic de la comunicació, la gestió empresarial o el màrqueting i la tecnologia informàtica i, fins i tot, d'altres disciplines que puguin acreditar coneixements o experiència en l'àmbit d'estudi del programa.
També es valorarà l'acceptació de professionals del sector amb experiència, si bé en el cas que no tinguin un títol de llicenciatura o equivalent no tindran dret a títol i rebran un certificat.

Sortides professionals

S'adquirirà una visió global d'especial importància per a directors de projectes, directors de màrqueting, directors de comunicació, responsables de canal web, webmasters, gestors de campanyes de màrqueting, executius de comptes, analistes i consultors, programadors, arquitectes de la informació, dissenyadors, maquetadors, copy writers, product managers.

Contacte

Òscar Coromina

Telèfon: 935814463

Correu electrònic: pg.marketing.digital@uab.cat

Web: http://www.postgradomarketingonline.com/

Postgrau UAB

8a Edició
Places: 55
Orientació: Professional
30 ECTS
Codi de l'estudi: 2519/8
Preu: 3450 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: Online
Dates: del 23/01/2017 al 15/12/2017
Idioma de docència:
Castellà (90%), Anglès (5%), Català (5%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Màrqueting Digital

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.