Especialització en Administració Empresarial

Per formar-te en gestió empresarial, per conèixer i comprendre la informació que genera l'empresa i saber utilitzar-la en la presa de decisions derivades de la gestió diària

Continguts

El diploma d'especialització en Administració Empresarial ofereix en el seu pla d'estudis formació bàsica sobre:

- la planificació estratègica, l'anàlisi de l'entorn.
- factors d'èxit
- cicles de vida del sector
- anàlisi de la competència
- diversificació
- competències directives
- coneixement bàsic d'una determinada àrea de gestió, segons l'assignatura optativa escollida.
- integració en un grup de treball per comprendre la informació, el procés de decisió, la comunicació, el lideratge, l'honestedat, el compromis social de l'empresa.

Assignatura Crèdits Caràcter

Pràctiques a l'Empresa

3 ECTS

Obligatòria

Direcció Estratègica

6 ECTS

Obligatòria

Gestió dels Recursos Humans

6 ECTS

Optativa

Màrqueting Digital

6 ECTS

Obligatòria

Eines per una Eficient Gestió de la Innovació i el Canvi

6 ECTS

Optativa

Gestió de Projectes i de la Qualitat

6 ECTS

Optativa

Excel Avançat

6 ECTS

Optativa

Treball Final de Postgrau

3 ECTS

Obligatòria

Itineraris

Aquest programa forma part del Màster en Gestió Empresarial.

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

RESULTATS D'APRENENTATGE


-Reconèixer les diferents àrees de l'empresa identificant la informació i tasques de cada una.
-Seleccionar la informació rellevant de cada àrea de gestió per a la presa de decisions
-Indicar les desigualtats de gènere o qualsevol altre desigualtat detectades en el en el context laboral
-Distingir la informació rellevant per a prendre una decisió
-Reconèixer les tècniques disponibles per analitzar la informació i prendre decisions racionals
-Informar de la qualitat i dels projectes empresarials per identificar deficiències i per tant, possibles millores.
-Explicar l'entorn empresarial en el que es mou l'empresa per identificar punts forts i febles.
-Analitzar la informació de les diferents àrees de gestió
-Reorganitzar qualsevol àrea de gestió per aconseguir una millora competitiva.
-Resoldre problemes i situacions imprevistes amb agilitat i decisió.
-Aplicar els models o tècniques disponibles necessàries per a prendre decisions segons l'àrea de gestió.
-Organitzar correctament la informació per a que sigui d'utilitat
-Investigar els efectes mediambientals i socials de les decisions que es prenen en el context empresarial
-Interpretar correctament la informació derivada de cada àrea de gestió.
-Avaluar la organització d'una determinada àrea o departament de l'empresa per suggerir millores.
-Treballar en equip en l'entorn empresarial.
-Planificar les decisions futures de l'empresa per assegurar la seva continuïtat i estabilitat en el mercat.
-Sintetitzar de manera sistematitzada la informació recollida per l'empresa en els diferents suports informàtics.
-Contrastar la informació per analitzar correctament la realitat d'una determinada situació en l'empresa.
-Comunicar les conclusions extretes desprès d'un anàlisi de la situació i de la informació recollida per estudiar una determina situació o problema.
-Comunicar de manera escrita i oral els resultats d'un procés de recerca i d'aprenentatge.

Títol que s'obté

Diploma d'Especialització Administració Empresarial

Vols rebre més informació?