Especialització en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics

Formació universitària d'especialització en l'organització, explotació, gestió i comercialització de fons, col·leccions i arxius fotogràfics

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Inscripció online o presencial

Pots sol·licitar l'admissió de manera online o presencial.
 

Inscripció online:

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2794 i Edició: 7

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continua.fuabformacio@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.


Inscripció presencial:

També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; mail: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat

 

Dates d'inscripció

del 23/10/2023 al 20/04/2024

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)

Full d'inscripció per accés sense titulació universitària

Requisits d'accés

El postgrau es dirigeix a professionals i futurs professionals arxivers, fotògrafs, bibliotecaris, documentalistes, museòlegs, conservadors, investigadors i col·leccionistes.

Es pot accedir des de qualsevol grau, llicenciatura o diplomatura.

Per accedir sense titulació universitària: Hauran d'aportar:
-Acreditació d’experiència professional en l'àmbit. S'haurà d’acreditar un mínim d'experiència de 4 anys realitzant tasques vinculades a la gestió i/o producció d'arxius o documents fotogràfics. Es podrà fer mitjançant (una de les opcions): una carta o certificat del lloc de treball on aparegui els anys treballats i les tasques desenvolupades.
- Vida laboral de la persona interessada.
- Currículum que inclogui els mèrits que l'alumnat disposi: experiència laboral en l'àmbit d’estudi, publicacions, possibles estades a l'estranger, beques i ajuts obtinguts (si s'escau).
- Carta de motivació adreçada a la coordinació de la formació.

Criteris de selecció

A través del currículum es valorarà la vinculació professional dels preinscrits amb el sector dels arxius i el tractament dels documents fotogràfics, amb preferència per a les persones que exerceixen professionalment en aquests àmbits.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?