Presentació

La Diplomatura de Postgrau en Direcció i Gestió de Retail Màrqueting, respon a la demanda actual de càrrecs especialitzats en gestió dins del sector retail. (Retail és la paraula anglesa per nomenar la venda minorista; la comercialització de productes al detall).

Durant els darrers anys, la venda al detall ha tingut un fort creixement; els avenços tecnològics i el ritme en què es succeeixen els canvis ha creat la necessitat de professionalitzar un perfil que doni resposta a les necessitats actuals d'un consumidor cada dia més exigent i un món on la omni-canalitat està cada vegada més present, i l'estratègia de màrqueting empleada al punt de venda, és una part molt important per aconseguir les vendes previstes.


La Diplomatura de postgrau Direcció i Gestió Retail Màrqueting que proposa el Departament d'Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), encaixa amb els valors de l'Escola ÀRTIDI (Escola Superior Aparadorisme, Marxandatge Visual, Disseny i Imatge), i amb la docència universitària que s'imparteix en l'àrea de màrqueting en l'àmbit de la gestió de la distribució.

L'Escola ÀRTIDI, creada al 2004, és un referent europeu com a centre especialitzat en la formació dins de l'àrea del retail, el marxandatge visual, l'aparadorisme i l'assessoria d'imatge i disseny. ÀRTIDI fou la primera escola d’aquestes característiques que es creà a Espanya; fruit dels llaços empresarials d'un col·lectiu d'emprenedors professionals, que volien donar resposta a la demanda en aquests àmbits professionals i comercials. En la seva condició de pionera, ha marcat els eixos i directrius metodològiques que han servit de punt de partida a d’altres centres tant públics com privats.

Aquesta Diplomatura de postgrau Direcció i Gestió Retail Marqueting uneix l'experiència de la formació universitària de qualitat de la Universitat Autònoma de Barcelona a través del professorat expert del seu Departament d'Empresa, amb la d'ÁRTIDI amb una àmplia xarxa de professionals que formen part del seu cós docent per oferir una formació de postgrau cap a la inserció al mercat laboral de professionals amb un perfil que acompleixi amb els estàndards de qualitat demandats.

(* La Universitat Autònoma de Barcelona no es fa responsable dels continguts de pàgines web o enllaços externs amb informació que no sigui coincident amb els continguts de la memòria acadèmica aprovada pels òrgans competents de la universitat.*)

Objectius

Tant per objectius, continguts i metodologia, com pel seu equip docent, aquesta Diplomatura representa un reforçament de les activitats d'ambdues institucions i les sinèrgies obtingudes signifiquen, sense cap mena de dubte, un avantatge per als estudiants de l'àrea de influència de la UAB i d'ÀRTIDI. Així mateix, aquesta Diplomatura de Postgrau complementa l'oferta pròpia en formació continuada que fa una universitat pública com la UAB, amb un clar enfocament a les necessitats actuals dels titulats i de les professions relacionades en la gestió del retail i de les empreses de distribució comercial.


La DP en Direcció i Gestió de Retail Màrqueting, té com objectiu principal que els estudiants sàpiguen construir models de gestió moderns i flexibles, per tal de donar millor resposta al món del màrqueting aplicat a la venda al detall.

A traves de la utilització de tècniques pròpies en cadascuna de les àrees específiques relatives a la seva activitat professional, es podrà analitzar l'activitat de la venda minorista, i d'aquesta manera desenvolupar plans per al llançament, expansió, posicionament, diversificació de productes i serveis, i de diferents formats de retail.

Requisits d'accés

- Llicenciats i graduats universitaris

- Professionals de l'àmbit del retail (Titulats d'algun curs d'Artidi, Retail Store managers, caps de botiga, caps de secció a grans superfícies, responsables de comerç on-line, franquiciats i franquiciadors, trade marketing managers, category managers, propietaris d'establiments minoristes, etc).

- Aquells alumnes que no disposen de títol universitari, rebran un certificat d'aprofitament d'assistència al postgrau.

Sortides professionals

Les sortides professionals que ofereix la Diplomatura de Postgrau, s'orienten a posicions i a càrrecs que desenvolupen les seves responsabilitats en el sector de la venda al detall i del màrqueting en la venda minorista.

Uns exemples són: Retail Store manager; Cap de botiga; Cap de Secció i Gestor Especialitzat a botigues de qualsevol tipus i sectors, i també a grans superfícies; Responsable de Comerç on-line, Franquiciat i franquiciador; Trade Marqueting Manager; Propietaris d'establiments minoristes.

Contacte

Javier Dolado Murillo

Correu electrònic: postgrau.retail.marqueting@uab.cat

Web: http://www.artidi.com/artidi_escaparatismo/cursos_artidi/curso_direccion_gestion_retail_marketing.php

Postgrau UAB

2a Edició
Places: 28
Orientació: Professional
30 ECTS
Codi de l'estudi: 3680/2
Preu: 3300 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: ÁRTIDI Escola Superior. Llacuna, 50 08005 Barcelona
Dates: del 05/03/2018 al 07/09/2018
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament d'Empresa
Centres col·laboradors:
Artidi. Escuela Superior de Escaparatismo, Visual Merchandising, Diseño e Imagen
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau Direcció i Gestió de Retail Màrqueting

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.