Presentació

El postgrau en Comunicació de la Responsabilitat Social (RS) és un programa d'especialització focalitzat en la comunicació dels valors corporatius de l'empresa i els seus efectes en la societat, determinant com gestionar els mateixos com a element de valor i diferenciació en un entorn altament competitiu.
El programa està orientat a la comunicació dels objectius del govern corporatiu de les organitzacions, analitzant el concepte i visió actual de la responsabilitat social, així com els beneficis que l'aplicació de la mateixa pugui aportar en la seva reputació i l'aplicació de les mesures de mesurament i avaluació de les accions que es duguin a terme.
Es mostrarà als alumnes com elaborar estratègies de comunicació que facilitin una bona reputació de marca a la base de la responsabilitat social i com gestionar la mateixa a través de mitjans online i offline. Tot això es treballarà tant des d'un punt de vista intern com extern, analitzant diferents estructures i posicionaments d'empresa.

Especial importància té l'establiment i definició dels diferents grups d'interès de l'empresa, els valors s'han de tenir molt en compte en funció dels objectius que es vulguin aconseguir des dels departaments de màrqueting i comunicació, desenvolupant-les estratègies comunicatives en la base d'això.

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en el camp de la comunicació de la responsabilitat social, en recerca d'una major especialització i professionalització. Per a això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través del qual els alumnes treballen situacions reals que probablement es trobaran en l'àmbit de la comunicació, mostrant-los com gestionar eficaçment aquestes situacions.

Requisits d'accés

• Titulats i graduats que vulguin especialitzar-se en aquest àmbit. Especialment dirigit a graduats en publicitat i relacions públiques, periodisme, ADE, relacions Internacionals, polítiques, recursos humans, etc. En general dirigit a graduats en l'àmbit de les ciències socials.
• En el cas de no posseir títol universitari no es podrà accedir al títol, però sí a un certificat de realització dels estudis.

Sortides professionals

Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses: agències de relacions públiques, agències de comunicació, gabinets de comunicació, departaments específics de comunicació corporativa, departaments de relacions públiques, departaments de màrqueting, departaments de recursos humans. Assessors de comunicació i de gestió de la responsabilitat social.

Jéssica Menéndez

Telèfon: 935814468

Correu electrònic: postgrado.crs@uab.cat

Web: http://rrppmaster.uab.es/postgrado-online/presentacion-postgrado/

Postgrau UAB

1a Edició
Places: 40
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 3608/1
Preu: 3000 ¤
Preu especial: 2700¤
Col·lectiu d'aplicació: Ex-alumnes i alumnes mestratge Direcció de RRPP i Agències de Comunicació
Preu especial: 2760¤
Col·lectiu d'aplicació: Ex-alumnes mestratge Direcció de Comptes Publicitaris i ex-alumnes UAB

Veure el detall del preu

Modalitat: Online
Lloc: En línia
Dates: del 06/03/2017 al 31/07/2017
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Diploma de postgrau en Comunicació de la Responsabilitat Social

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.