Curs en Reputació de l'Establiment de Restauració

Presentació

Actualment els serveis de restauració, tant comercial com col.lectivament, comporten un volum d'activitat econòmica i empresarial molt important, que genera el 7,4% de l'activitat econòmica del nostre país.
La restauració es troba dins del sector alimentari, un sector molt regulat i amb incidència directa amb els consumidors, que cal conèixer i complir.
La reputació es un aspecte que ha de ser gestionat per les empreses, així com també altres aspectes com la seguretat alimentaria, la sostenibilitat i la traçabilitat.
La reputació cal crear-la amb el treball constant durant molt de temps, però es pot perdre en un instant per manca de prevenció i d'actuació eficient.

Continguts

- El sistema de gestió per la reputació. Organització i qualitat
- La seguretat alimentària i la comunicació als clients
- Gestió de crisis mediàtiques
- La imatge externa. Les xarxes socials

Objectius

Capacitar al consultor i al gestor intern de la reputació dels establiments hotelers i de restauració per tal que pugui conèixer els requeriments de qualitat i seguretat alimentària actuals, vetllar per la bona imatge de l'establiment, així com dominar els mecanismes preventius, d’intervenció i les xarxes de comunicació quan a la gestió de la crisi.

Requisits d'accés

- Alumnes i Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes i Grau en Turisme.
- Alumnes i Grau en Ciències de la Comunicació
- Professionals de l`àmbit del Turisme i/o professionals de sectors vinculats
- Professionals del qualsevol sector comercial que requereixi de la seva presència en les xarxes socials

Sortides professionals

- Tècnics de qualitat i seguretat alimentària d'empreses de restauració
- Caps de cuina i Xefs Executius
- Responsables de sistemes de qualitat, seguretat alimentaria, sostenibilitat i medi ambient en industries de la restauració col.lectiva i comercial.
- Responsables d'establiments de restauració comercial i col·lectiva
- Community Manager d'establiments de restauració
- Empresaris d'establiments de restauració
- Caps d'Hoteleria

Contacte

Joaquim Domingo

Telèfon: 935817042

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 30
Orientació: Professional
2 ECTS
Codi de l'estudi: 3649/1
Modalitat: Presencial
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 10/11/2017 al 16/12/2017
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Reputació de l'Establiment de Restauració

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.