Curs en Representació de Gènere als Mitjans. Informació i Publicitat

Presentació

Aquest curs analitza el discurs informatiu i publicitari i la diferent representació de gènere que se’n deriva, examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s’apropa a altres discursos gràfics com són les publicacions sectorials per dones i homes, la literatura, l’humor i el còmic.

Continguts

- Gènere i representació publicitària
- Gènere i creativitat: el món de les agències de publicitat
- La representació dels cossos en diferents formats comunicatius
- Els altres gèneres a les informacions
- La construcció del rol femení als espais públics/privats i la seva representació informativa
- Construcció d’altres realitats i rols de gènere

Requisits d'accés

Llicenciats o graduats en alguna disciplina de les ciències socials i humanes.

Itineraris

Aquest estudi pertany al Màster en Gènere i Comunicació (3339)

Contacte

Isabel Muntané

Telèfon: 935812908

Correu electrònic: Isabel.muntane@uab.cat

Curs d'especialització UAB

3a Edició
Places: 10
Orientació: Acadèmica, Professional
6 ECTS
Codi de l'estudi: 3406/3
Modalitat: Presencial
Lloc: Facultat de Comunicació, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 09/03/2017 al 04/04/2017
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Títol que s'obté:
Certificat d'Aprofitament del curs Representació de Gènere als Mitjans. Informació i Publicitat

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.