Curs en Experiència del Client com a Valor Diferencial en la Gestió del Sector Turístic

Presentació

Cada vegada més es ve parlant de l'aportació econòmica del sector turístic a l'economia espanyola. Com un mannà, s'espera un increment d'un sis per cent com a mínim en l'afluència de turistes i, encara més gran, en ciutats de clara vocació turística com Barcelona, Sevilla, Granada o Madrid.

No obstant això, és crític :
- millorar la qualitat de servei que oferim
- incrementar la innovació al voltant del màrqueting experiencial
- treballar per aconseguir la fidelització i la repetició de la visita, el boca a boca positiu en els països o ciutats d'origen i un màrqueting relacional, orientat a la vinculació amb una marca.


La impartició del curs es planteja en format de 5 webinars amb una durada de 45 minuts al llarg de la durada del curs.


Els seminaris virtuals pretenen tenir un caràcter eminentment pràctic, a través de Estudi de Casos d’èxit, desenvolupant hipotètiques situacions, etc. Això servirà d'ajuda als participants a l'hora d'aplicar solucions als seus propis desafiaments i reptes.

La part teòrica dels seminaris anirà complementada amb elements audiovisuals i altres continguts que permetran als participants anar seguint el desenvolupament del temari de forma senzilla i pràctica.


Durant tota la durada del curs i, també un cop finalitzat, els participants tindran a la seva disposició un espai compartit en una plataforma en línia, a través de la qual podran obtenir tot el material personalitzat necessari per seguir el curs, i altres textos de capçalera.

Per poder aprofundir en els coneixements adquirits, Igualment, s'obrirà un fòrum a Internet on els debats i temes tractats puguin continuar sent comentats pels alumnes.

A més, un cop finalitzats els seminaris, el tutor es mantindrà amb total disponibilitat durant tres mesos per resoldre qualsevol dubte o consulta que, en aquest període, se'ls pugui plantejar als assistent

El programa està dirigit a Directius, caps i responsables de Màrqueting de companyies del sector serveis, especialment, aquelles dedicades al Turisme.

Continguts

- Màrqueting de serveis
- Orientació al client
- Gestió de clients i 1 · 2 · 1 màrqueting
- Desenvolupament de models de gestió en empreses de servei
- Tendències : el model experiencial en el sector turístic
- Tendències : eixos de màrqueting avançat (marc de futur)

Objectius

Capacitar als responsables de la gestió de sistemes de qualitat en el sector turístic i hoteler per analitzar i crear els serveis adequats als clients i el grau de satisfacció generat tant en aquest client “extern” com en l'”intern” (treballadors), integrant aquestes eines amb sistemes normalitzats com l'EFQM.

Requisits d'accés

- Directius , Caps i Responsables de Màrqueting d'organitzacions Turístiques i Hoteleres.
- Alumnes i Grau en Direcció Hotelera.
- Alumnes i Grau en Turisme.
- Alumnes i Grau en Ciències Econòmiques
- Professionals de l'àmbit del Turisme i Direcció Hotelera i/o professionals de sectors vinculats.

Contacte

Jorge Luis Jasso

Telèfon: 93 581 70 42

Correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

Web: http://www.eutdh.cat

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 25
Orientació: Professional
2 ECTS
Codi de l'estudi: 3705/1
Modalitat: Semipresencial
Lloc: Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, UAB,Bellaterra (Barcelona)
Dates: del 06/03/2018 al 06/04/2018
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Centres responsables:
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament en Experiència del Client com a Valor Diferencial en la Gestió del Sector Turístic

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.