A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Sessions tradumàtiques: tecnologies de la traducció
14.03.2017 Estudiar  -  Les sessions, obertes a tothom, són impartides per alumnes de Tradumàtica.
A partir de l’abril tindran lloc, per tercer any consecutiu, les Sessions tradumàtiques 2017. Es tracta de classes obertes d’una hora de durada sobre continguts relacionats amb les tecnologies de la traducció (sistemes de gestió i d’edició de traduccions, subtitulació, eines lliures, traducció automàtica, etc.).
La particularitat de les classes és que són impartides per doctorands i alumnes del màster Tradumàtica, que han triat els temes que més els agraden i han dissenyat la sessió conjuntament amb un investigador del grup Tradumàtica.
Les sessions estan obertes a qualsevol persona, i per assistir-hi només cal inscriure’s al web.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies