A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Conferència el proper 17 de febrer: "Interpretación de calidad como garantía de los derechos de las víctimas extranjeras de violencia de género"
Conferencia_Maribel_del_Pozo 09.02.2016 Estudis  -  Conferència de Maribel del Pozo el proper 17 de febrer.
El Màster de Traducció Jurídica i Interpretació Judicial i el Vicedeganat de Professionalització de la FTI organitzen conjuntament la conferència "Interpretación de calidad como garantía de los derechos de las víctimas extranjeras de violencia de género", que pronunciarà la professora Maribel del Pozo (Universitat de Vigo) el dimecres dia 17 de febrer, a les 13.30 h, a l’aula 004 (Carles Riba) de la FTI.

La professora Maribel del Pozo ha liderat en els últims anys un projecte europeu, Speak Out for Support (SOS-VICS), centrat en la formació d’intèrprets especialitzats en violència de gènere. A la conferència parlarà dels resultats d’aquest projecte i dels materials creats de suport a la feina de l’intèrpret. El Grup de Recerca MIRAS d’aquest Departament ha estat soci d’aquest projecte.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies