A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Intèrpret per un dia a la Facultat de Traducció i Interpretació
Intèrpret per un dia 15.12.2016 La Facultat  -  "Intèrpret per un dia" és una activitat adreçada a estudiants que tinguin com a primera llengua estrangera el francès o l'alemany.
L’activitat Intèrpret per un dia, organitzada per la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB, va adreçada a estudiants de segon curs de Batxillerat que tinguin com a primera llengua estrangera l’alemany o el francès. Aquesta activitat té com a objectiu apropar els estudiants al món de la interpretació de conferències, alhora que fer-los conèixer una facultat capdevantera a Espanya en la formació de traductors i intèrprets.

L’edició corresponent al curs 2016-2017 de l’Intèrpret per un dia està prevista de 10-12h els dies 21 i 27 de febrer i 6 de març. Cada grup haurà d’escollir només una data. Les inscripcions (obertes fins el 6 de febrer) es poden fer a través del correu següent: anna.gil.bardaji@uab.cat

Inscripcions i més informació

Anar a Notícies