A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Taller d'introducció al món laboral de la traducció i de la interpretació
Món laboral 19.05.2011 La Facultat  -  El Vicedeganat de Professionalització de la Facultat de Traducció i d’Interpretació organitza un taller el proper dilluns 23 de maig per oferir als alumnes pautes i recursos per a la incorporació al món laboral de la traducció i de la interpretació.
El Taller d'introducció al món laboral de la traducció i de la interpretació tindrà lloc el proper dilluns 23 de maig, de 12.30 h a 15.00 h a l'aula D de la Facultat de Traducció i d’Interpretació.

Aquest taller va especialment adreçat als estudiants de quart, tot i que és obert a qualsevol estudiant de Traducció i d’Interpretació i d’Àsia Oriental. Serà impartit per Anabel Galán-Mañas, Vicedegana de Professionalització, i l'objectiu és oferir als alumnes pautes i recursos per a la incorporació al món laboral de la traducció i de la interpretació.

Els continguts del taller seran els següents:
1)      La cerca de feina
a.      l’autocandidatura i els anuncis
b.     la carta de presentació
c.      el currículum basat en competències
d.     les eines per a la selecció d’empreses
e.     la Unió Europea i les ONG
f.       l’entrevista
2)      La creació d’un projecte professional/empresarial
3)      La prova de traducció/interpretació
4)      Les tarifes
5)      El pressupost
6)      La factura
7)      Les associacions de traductors

Observacions:
Atès el caràcter pràctic del taller, és necessari:
o portar un esborrany del CV actualitzat en format electrònic
o posar-se en contacte amb la professora que l’impartirà (isabel.galan@uab.cat) per rebre una fitxa de treball.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies